Dag 15 - Reisverslag uit Montagnana, Italië van Jos Geerse - WaarBenJij.nu Dag 15 - Reisverslag uit Montagnana, Italië van Jos Geerse - WaarBenJij.nu

Dag 15

Door: jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

18 Mei 2015 | Italië, Montagnana

Dit is de derde keer dat ik het probeer ik ga nu maar tuseentijds opslaan. Ik ben al twee keer een heel verhaal kwijt doordat de verbinding plotseling wegvalt. Over de Po vlakte heb ik niks te vertellen, saai en slechte wegen. Mais, fruit, druiven, industrie en plat als een pannekoek. Daarvan dus ook geen foto,s. Verder twee bijzonderheden. De eerste een lekke band. Ik voelde dat er achter iets niet goed zat, bleek een leeglopende band te zijn. Fiets in de schaduw van een zo op het oog leegstaand huis gezet bagage eraf, wiel eruit. Toen kwam de bewoner mij helpen sterker hij nam het werk over. Ik wilde gelijk een andere binnenband monteren maar dat kon niet de oude moest geplakt, bleek mijn tube Simson (nieuw) verdampt dus toch die nieuwe erin. wordt vervolgd

  • 18 Mei 2015 - 22:35

    Betty:

    haha een verdampte band!! da's gek!!
    Ik ga morgen ook op de fiets. Niet naar Italie maar naar Otterloo met onze groep 7. Succes met je reis verder. Ik zal misschien nog wel gewoon lezen hoor maar typen gaat denk k wat minder...dagdag!!

  • 20 Mei 2015 - 11:23

    Ton:

    Weet je zeker dat je de Simson niet voor andere doeleinden hebt gebruikt?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jos

Actief sinds 03 April 2012
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 45109

Voorgaande reizen:

29 April 2018 - 31 Mei 2018

Camino de Norte & retour Cantabria route

03 Mei 2015 - 31 Mei 2015

Fietstocht naar Rome

01 Mei 2012 - 30 November -0001

Fietstocht naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: