Dag 22 - Reisverslag uit Trevignano Romano, Italië van Jos Geerse - WaarBenJij.nu Dag 22 - Reisverslag uit Trevignano Romano, Italië van Jos Geerse - WaarBenJij.nu

Dag 22

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

25 Mei 2015 | Italië, Trevignano Romano

Als je denkt dat je het zwaarste wel gehad hebt, blijkt het venijn in de staart te zitten. Ik dacht even een simpel ritje te hebben, maar of ik had pap in de benen of het was toch wel weer behoorlijk zwaar. Ik zie ook mensen van hieruit vertrekken en als je dan dat onverharde pad met hellingen tot 15% als eerste op moet dan zul je je wel afvragen waar ben ik in hemelsnaam aan begonnen! Ik hoefde daar alleen naar beneden en vond het al moeilijk. Enfin ik zit op de camping aan het Lago de Bracciano waar ik straks ook mijn fiets en bagage inlever. Morgen van hieruit naar Rome 45 km en weer terug (eventueel met de trein tot 8 km van hier). Woensdag een vrije dag er schijnt hier 15 km vandaag een kunstenaarsdorp te zijn dus dat zou een doel kunnen zijn of een rondje rond het meer. Woensdag zijn de vooruitzichten wel weer een stuk minder. Donderdag eind van de dag vlieg ik weer terug. Ik heb hier een hut gehuurd want alles is nu redelijk droog en ik heb geen zin meer in natte zooi. Mijn buren maken een rondje midden Italië hun auto staat in Siena en morgen gaan ze op de weg terug. Ook vanavond weer prima gegeten hier maken ze van iets eenvoudigs (hoewel truffel) een feestmaal. Maar hoeveel truffel kun je hebben in een pasta van 9€? Blijft slechts de mogelijkheid dat ze van iets simpels een feest kunnen maken. Tot morgen.

  • 25 Mei 2015 - 22:06

    Betty:

    yeahhhh!!! eind in zicht!! veel plezier morgen!! x

  • 25 Mei 2015 - 22:38

    Kees En Bep:

    De laatste loodjes Jos, succes morgen!!!!!!!!!!!!
    Groet, Kees en Bep

  • 26 Mei 2015 - 19:31

    Rob En Willeke:

    Jos
    Nog even doorbijten en je kunt een tweede grote fietsroute in je dagboek schrijven
    Geweldige prestatie
    Rob en willeke

  • 26 Mei 2015 - 20:52

    Pieter:

    Goed bezig Jos. gemiddeld 30 km per uur zeker?
    geniet er van nu nog een paar mooie foto's van Rome?
    De fontein staat die er nog?
    goede reis terug en zie je in de Ardennen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jos

Actief sinds 03 April 2012
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 45106

Voorgaande reizen:

29 April 2018 - 31 Mei 2018

Camino de Norte & retour Cantabria route

03 Mei 2015 - 31 Mei 2015

Fietstocht naar Rome

01 Mei 2012 - 30 November -0001

Fietstocht naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: