Dag 21 - Reisverslag uit Seggiano, Italië van Jos Geerse - WaarBenJij.nu Dag 21 - Reisverslag uit Seggiano, Italië van Jos Geerse - WaarBenJij.nu

Dag 21

Door: jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

24 Mei 2015 | Italië, Seggiano

Vandaag dan weer eens een prachtige fietsdag. De hele dag droog alleen op het laatst miezerde het toch nog even. Het was zwaar bewolkt en vrij koud behalve als de zon zich weer even liet zien. Dat betekend bergop jas uit bergaf jas aan. Inmiddels heb ik alle grotere bulten achter mij gelaten en bevind ik mij op het vlakkere gedeelte. Ik heb mijn tentje maar weer eens opgezet want dat is alweer vrij lang geleden. Ik sta hier aan een fraai meer en had goede faciliteiten verwacht maar dat valt wat tegen. Uiteindelijk toch nog een plekje om te eten gevonden. En ze hadden er ook grappa mijn slaapmutsje. Vandaag ook nog een bijzonder dorp doorgewandeld het heet geloof ik Soreno het is hier inmiddels zo donker dat ik het niet meer kan controleren en mijn lamp werk niet. Ik zie nu veel sterren aan de hemel en dat is al een paar avonden niet zo geweest, dus goede hoop voor morgen.

  • 24 Mei 2015 - 22:59

    Jan Den Hartog:

    Beste Jos,

    Wij zijn weer terug in Hellevoetsluis.
    Vandaag 'daklozen' met mooi weer.
    Mijn nieuwe set 'ijzers" uitgeprobeerd.
    Moet niet gekker worden 35 punten en de ballen.

    ik ben vergeten om mijn voornemen aan de orde te stellen.
    Wanneer gaan wij met z'n allen Jos volgen < op de fiets >.???????
    FF vol houden, veel respect.

    Aafke en Jan.

  • 24 Mei 2015 - 23:39

    Vera:

    Hoi jos,
    wanneer ga je op audientie bij de paus?
    En dan weer terug op de fiets of met de trein?
    Succes verder en geniet ervan.
    A3aan en vera

  • 25 Mei 2015 - 09:11

    Netty&Alfons:

    Hoi Jos, fijn dat je de heftige bulten achter je hebt.
    Nog effe trappen en je rijdt ROME de eeuwige stad binnen en kan je je certificaat ophalen bij de Friese kerk achter de St-Pieter.
    Veel plezier en beter weer Netty en Alfons

  • 25 Mei 2015 - 09:44

    Hannie:

    Hoi Jos, fijn dat het weer is opgeknapt. Én dat je de meest steile hellingen achter de rug hebt! Dat stadje waar je doorheen gewandeld hebt is , vermoedt ik Sorano, een middeleeuws stadje dat op de UNESCO werelderfgoedlijst staat! Mooie foto' s had je gemaakt, een idyllisch plaatje ook van je tentje aan het meer!
    Nou, nog een paar etappes en je hebt je doel bereikt!! Geniet nog even van het mooie landschap met die statige cipressen!
    Groetjes ad en Han

  • 25 Mei 2015 - 10:02

    Ria Geerse:

    Ha Jos

    Fijne fietspad vandaag. Je bent er bijna!

    Liefs Ria

  • 25 Mei 2015 - 14:27

    Jaco:

    Hallo Jos,
    Hoe kan het toch dat een mijn met zo'n zonnig karakter zoveel slecht weer treft?
    Ik liep een paar verslagen achter maar het is bar en boos geweest! Respect voor je doorzettingsvermogen maar dat zit in de genen begrijp ik!

    Wat ik verder mis? De selfies! Ga met je tijd mee man....

    Succes met de laatste kilometers!

    Groet, Jaco

  • 25 Mei 2015 - 16:59

    Lars:

    Hallo
    Super, jetzt hast Du es fast geschafft.
    Viele Grüsse und alles Gute für die letzten Kilometer.
    Lars
    (Wir haben uns auf dem Camping St. Leon getroffen)

  • 25 Mei 2015 - 17:13

    Greet:

    Ha die Jos, wat ben je al ver broer. We hadden het fam. weekend niet door hoeven schuiven voor jou. Fijn dat het het weer beter is. Wij hebben genoten van alle herkenbare foto's in Toscane, het Chianti gebied hebben wij met de auto doorkruist. Wij waren onder de indruk van de erosie in een stuk. Ik kan nu ook alle kleine plekjes vinden in het Italiaanse boek . Gisteren 20 km. op Walcheren gefietst en vandaag 43 rond het Makiezaat heerlijk fietsweer hier. Vele soortgenoten van je blazen ons van de weg. Zet hem op met de laatste lootjes en neem er lekker de tijd voor.
    Groetjes Wim en Greet

  • 25 Mei 2015 - 20:03

    Henny Rademaker:

    Hi Jos ik hoop voor je dat het laatste stuk je wel verwend met zonneschijn en droog weer, was wel even afzien, terwijl wij hier in dit koude kikkerlandje goed weer hebben.
    wens je nog veel ervaringen toe, lees wel wat je nog meer mee maakt onderweg,
    groet Henny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jos

Actief sinds 03 April 2012
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 45104

Voorgaande reizen:

29 April 2018 - 31 Mei 2018

Camino de Norte & retour Cantabria route

03 Mei 2015 - 31 Mei 2015

Fietstocht naar Rome

01 Mei 2012 - 30 November -0001

Fietstocht naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: