Dag 14 - Reisverslag uit Verona, Italië van Jos Geerse - WaarBenJij.nu Dag 14 - Reisverslag uit Verona, Italië van Jos Geerse - WaarBenJij.nu

Dag 14

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

17 Mei 2015 | Italië, Verona

Alweer een super dag. Wat een fantastisch weer en ook nog een mooie vlakke route, behoudens een flink stuk klimmen toen ik het dal van de adidge uitging dat was effe buffelen. In ieder geval hebben die Italianen ons EEG geld goed besteed aan prachtige fietspaden ik geloof dat ik al 300 km over fietspaden rijdt dat had ik hier helemaal niet verwacht. En ze worden nog goed gebruikt ook. Dat zal veel fitte Italianen opleveren die hard kunnen werken om de staatsschuld op acceptabel niveau te brengen, of droom ik nu. Vandaag weer drie Nederlandse fietsers ontmoet waarvan een er volgens mij niet best aan toe was, dan ben ik weer blij dat ik eenzaam mijn plan kan trekken. Ik zit nu in Verona heb een heel stuk afgelegd vandaag ik zat in de flow. Vanmorgen door Trento gelopen en vanavond door Verona hoeveel cultuur kun je aan op een dag, Morgen aan de Po vlakte beginnen geloof ik, ik kijk maar niet teveel vooruit neem het zo het komt en tot nu toe gaat het prima. Rome pas op ik kom eraan maar moet nog wel eerst door Tosacane heen en dat schijnt niet mee te vallen. We gaan het zien tot morgen,

  • 17 Mei 2015 - 22:00

    Betty:

    Hoihoi, alweer een mooi stukje. Ik heb t ff doorgestuurd naar mijn zus vers uit italie, we bespraken het gemis aan Italiaanse fietspaden hihi...maar jij vond ze!!
    Gaat goed he?! Super! Ga zo door! Xx

  • 17 Mei 2015 - 22:21

    Hannie:

    Hoi Jos, je hebt ons eergisteren even op het verkeerde been gezet. Ik vond het al zo vreemd dat je ergens boven Genua uitkwam, maar dat was dus ook helemaal niet zo! Mooie route fiets je nu hoor. Ben je nog langs het Gardameer gereden vandaag? Heerlijk hè, al die fietspaden daar. Rijdt een stuk relaxter. Zit je in de buurt van de arena nu, vang je misschien nog mooie operaklanken op! Binnenkort Toscane in, pittig maar fantastisch ! Povlakte nog even wat vlakker, ook wel even lekker! Succes en geniet! ( maar dat doe je elke dag lijkt me)
    Groetjes ad en Han

  • 17 Mei 2015 - 22:32

    Sander:

    mooie verhalen Jos,
    Vandaag wezen golfen en ik kon wel janken, slechts 27 punten.
    Ik blijf trainen tot de ballendief weer terug is.
    Voorlopig is deze nog bezig aan een mooie tocht, respect hoor!
    Veel succes verder en ik blijf je volgen

    Mvgr,
    Sander

  • 17 Mei 2015 - 23:05

    Edwin:

    Nou nou Jos! Je gaat als een speer voor een bejaarde. Ga jij nou maar je AOW uitgeven in dat mooie Italie, dan help je de lokale economie er een stukje bovenop.
    Ik dacht dat je er een maand over wilde doen, maar het lijkt er op dat je veel sneller in Rome zult zijn , toch?
    Nou, welterusten. Ik ga me voorbereiden op een nieuwe dag vol slavernij.
    Groeten,
    Edwin

  • 17 Mei 2015 - 23:37

    Ria Geerse:

    Ha broer

    Volgens mij heb je het uitermate naar je zin. Ik hoop dat de Po vlakte nog meer van die snelle vlakke fietspaden heeft. Succes morgen! Ria

  • 18 Mei 2015 - 08:07

    Netty&Alfons:

    Hoi Jos wat ben je lekker aan het racen. Maar ja het was ook wel voor buitenlandse begrippen een fantastisch van autoverkeer gescheiden fietspad. Ik ben benieuwd welke route je na de Po vlakte gaat nemen. Succes groet Alfons

  • 18 Mei 2015 - 21:05

    Gijs:

    Tja, toch maar even je blog bekeken, ik zou bijna met pensioen willen na het zien van de foto's. Het ziet er weer mooi en fraai uit. En het is nu nog alleen maar down hill naar het diepte punt de po vlakte!
    Of wacht ff de Apennijnen, maar goed dat kan niet veel voorstellen. Immer van Hannibal was het noemenswaardig dat hij de alpen overstak maar niet de Apennijnen, terwijl hij dat echt met zijn olifanten heeft gedaan.
    gr. Gijs

  • 20 Mei 2015 - 11:34

    Ton:

    Zou inderdaad maar een dagje extra uittrekken om door Toscane te komen om van de heerlijke wijnen te genieten maar dan wel uit het glas.

    Blij dat je er afgelopen zondag niet was.
    Rob had niet zijn beste dag dus waren de ballen voor mij.

    Molto Piacere!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jos

Actief sinds 03 April 2012
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 45143

Voorgaande reizen:

29 April 2018 - 31 Mei 2018

Camino de Norte & retour Cantabria route

03 Mei 2015 - 31 Mei 2015

Fietstocht naar Rome

01 Mei 2012 - 30 November -0001

Fietstocht naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: