Dag 15 vervolg - Reisverslag uit Montagnana, Italië van Jos Geerse - WaarBenJij.nu Dag 15 vervolg - Reisverslag uit Montagnana, Italië van Jos Geerse - WaarBenJij.nu

Dag 15 vervolg

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

18 Mei 2015 | Italië, Montagnana

Toen alles weer gemonteerd was wilde ik natuurlijk iets betalen voor de hulp maar dat werd geweigerd. Ook de kinderen iets geven om Gelato (mijn enige Italiaanse woord) werd ook afgewezen. In plaats daarvan moest ik een fles water en brood meenemen. Ik vroeg de man waar hij vandaan kwam, het antwoord Marokko dus stuur de mail door naar Wilders onder het motto, niet minder, niet minder enz.

  • 19 Mei 2015 - 18:37

    Netty&Alfons:

    Hoi Jos wat een pech! Ik ga direct mijn plakspullen nakijken. Groet uit Makelo fietsen met windkracht 5 en 14 graden. Succes met de rit wat schiet je al lekker op. Groet Netty en Alfons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jos

Actief sinds 03 April 2012
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 45144

Voorgaande reizen:

29 April 2018 - 31 Mei 2018

Camino de Norte & retour Cantabria route

03 Mei 2015 - 31 Mei 2015

Fietstocht naar Rome

01 Mei 2012 - 30 November -0001

Fietstocht naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: