dag 25 - Reisverslag uit Nájera, Spanje van Jos Geerse - WaarBenJij.nu dag 25 - Reisverslag uit Nájera, Spanje van Jos Geerse - WaarBenJij.nu

dag 25

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

26 Mei 2012 | Spanje, Nájera

Net verslagje geschreven nu lijkt het in rook op te zijn gegaan. Nu geen zin meer zonder wifi werkt het toch maar matig. Morgen proberen we weer. Jos

• 26 Mei 2012 - 20:38

Edwin Prinse:

Ik zeg net tegen Joke: Er zal toch niets met Jos aan de hand zijn? Zijn nieuwe verslag is er nog niet. Maar dat je er nu geen zin meer in hebt begrijp ik ook wel. Anyway, maakt niet uit. We zitten hier in de tuin volop van het stralende weer te genieten. Hoog zomer hier. Parasolletje, biertje, nog een biertje, dorst, dus nog maar eentje. Straks lekker slapen. En jij? Hotelletje of camping? In ieder geval fijne tocht morgen toegewenst! Groeten, Edwin
    PS Berichtje van Rob Martens gekregen. Staat vol met Singapore, Shanghai, verre oorden, hoop vliegen, mega belangrijk allemaal. Ook dat maakt weer niets uit. Wat maakt eigenlijk wel iets uit? Misschien biedt SdC uitkomst.... Groet, nogmaals!

• 26 Mei 2012 - 20:45

Carolien Hogg:

Was ik nu net uitgebreid gaan zitten om je verslag te lezen. Jammer hopelijk werkt morgen weer alles zoals het moet.
    Hier vieren we weer "Paardenmarkt" met prachtig weer. Goede rit morgen.

• 26 Mei 2012 - 21:12

Tineke:

Ha die Jos je gaat goed vooruit en wij regelen alles wel voor het familieweekend volgende week, we zullen je wel missen!

• 26 Mei 2012 - 21:12

Tineke:

• 26 Mei 2012 - 22:22

Ria:

Net thuis van lekker terrasje met Ruud en Annelies. Ook hier voelt alles fijner met veel zon erbij.
    fijne dag morgen

• 27 Mei 2012 - 07:35

Dirk:

Ha jos,
    Net terug van een wandeling met mijn dochter in het natuurgebied bij slot haamstede, wist niet dat het dichtbij ook zo mooi kon zijn, nu lekker in de zon bij onze holtkampen, gaat je goed vandaag en tot horens