dag 24 - Reisverslag uit Puente la Reina, Spanje van Jos Geerse - WaarBenJij.nu dag 24 - Reisverslag uit Puente la Reina, Spanje van Jos Geerse - WaarBenJij.nu

dag 24

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

25 Mei 2012 | Spanje, Puente la Reina

Ik moest even tellen maar 24 moet goed zijn. Vanochtend na pakken een ontbijt bij de dichtstbijzijnde kroeg genomen. Iedere kroeg hier serveert prima belegde broodjes gedurende de hele dag. Daarna hele mooie rit waarvan deel over een halfverhard pad door een kloof een soort mini Gorges de Verdon. Daarna verder door dal met op de bergrug aan de Noordzijde vol met windmolens en langs de bergrug links zweven de gieren. Verder hele mooie rit door golvend landschap met veel landbouw en veel braakliggende grond lijkt het zal wel een of andere EEG regeling zijn. Vandaag had ik papbenen en was al om 2 uur mijn tentje aan het opzetten. Verder slaapt iedereen hier op zalen met 10 personen voorlopig geef ik de voorkeur aan mijn tentje. Het is de hele dag prachtig weer maar dreigt nu te gaan onweren dus nog even snel de droge fietspakken opgeruimd. In dit dorp is een prachtige 12de eeuwse brug zo mooi maken we ze niet meer en zo lang gaan ze waarschijnlijk ook niet meer mee. Mooi land dat Spanje. O ja en diepere gedachten heb ik nog niet gekregen waarschijnlijk niet passend in mijn denkraam. Jos

  • 25 Mei 2012 - 18:26

    Carolien Hogg:

    Prachtige foto's Jos. En kijk uit voor die gieren. Die wachten op een pelgrim die het opgeeft denk ik zo.
    Slaap de pap uit je benen en hopelijk morgen weer zo'n mooie rit.

  • 25 Mei 2012 - 20:40

    Jaap:

    Ha Jos,
    Je stukjes lezen een stuk aangenamer nu het weer beter is. Al dat afzien van pelgrims en zo je zou er grimmig van worden of komt dat van de sprookjes van de gebroeders grimm? Volgens mij waren er vroeger toch ook pelgrims die het er goed van namen.
    Het lijkt me echt gaaf die grote vogels zo langs de bergwand te zien scheren. Moet met Coby ook eens naar de Pyreneeën, ik hoop alleen niet dat ze dat hele eind op de fiets wil. Zo genoeg gel... Schreven. Fijne dag morgen en veel plezier.

  • 25 Mei 2012 - 22:38

    Rens:

    Jos wat ben jij iets ontzettend stoers en gaafs aan het doen, ik heb in een ruk al je verhalen gelezen, je bent er nu al bijna denk ik (?) maar heel erg gaaf! Geniet er nog van!

  • 25 Mei 2012 - 23:12

    Jaco:

    Henny, gefeliciteerd met je 65 verjaardag! Ik neem aan dat de reisverslagen van jos dermate inspirerend zijn dat het lastig wordt niet toe te geven aan de pelgrimsdrang!
    Weer in nl ook prima, tot 01.00 uur heerlijk op terras gezeten...
    Jos, zelf goed ontbijten en niet direct naar de kroeg. Schijn je snel pap van in de benen te krijgen!

  • 26 Mei 2012 - 12:49

    Dirk:

    Hallo jos,
    Vanuithetzonnige gorges du haamstede zie ikweer een mooi verslag, en foto,s
    Ik had het al gedacht dat jij iets minder vatbaar bent voor anderegedachten,behalve de gedachtedatpap benen ookweerovergaan.

    Gr van mijn en succus met de rit van morgen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Puente la Reina

Fietstocht naar Santiago de Compostella

De overgang van werken naar pensioen te markeren.

Recente Reisverslagen:

07 Juni 2012

ter afsluiting

05 Juni 2012

vijf weken

04 Juni 2012

dag 34

03 Juni 2012

dag 33

02 Juni 2012

dag 32
Jos

Actief sinds 03 April 2012
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 45140

Voorgaande reizen:

29 April 2018 - 31 Mei 2018

Camino de Norte & retour Cantabria route

03 Mei 2015 - 31 Mei 2015

Fietstocht naar Rome

01 Mei 2012 - 30 November -0001

Fietstocht naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: