vijf weken - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Jos Geerse - WaarBenJij.nu vijf weken - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Jos Geerse - WaarBenJij.nu

vijf weken

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

05 Juni 2012 | Spanje, Santiago de Compostella

Vandaag moeten ervaren dat het in Spanje ook kan regenen en koud zijn. Hele tocht van muros naar hier regen. Eerst de kustweg afgemaakt en daarna via andere weg dan zondag terug naar SdC mooiere weg jammer van het pokkenweer maar gelukkig was het nu en niet gisteren. Bijna had ik mijn telefoon aan de lader op de camping laten liggen maar het schoot mij te binnen toen ik nog maar 2km weg was dus snel terug dat lintje van de mascotte is fantastisch Betty! Fiets staat inmiddels in de garage van hotel Mexico waar ik ook slaap. Om 18.00 komen ze inpakken. Heb vandaag hier alweer diverse bekenden gezien dus vanavond wordt het vast weer gezellig. Trouwe reageerders bedankt Carolien staat op de eerste plek van het aantal reacties bedankt.

  • 05 Juni 2012 - 14:21

    Ria:

    Ha broer

    Hier schijnt net de zon weer na een paar koude dagen. die schelpen zien er lekker uit!
    Ik wens je een veilige reis terug.
    Ga je nu met Ien per auto langs dezelfde weg de highlights langs?

  • 05 Juni 2012 - 14:24

    Greet:

    Jammer dat je laatste fietsdag in het water is gevallen. Wij hadden ook 49 mm in 2 dagen. Goede thuis reis en we zullen je verhalen missen.
    Groetjes Greet

  • 05 Juni 2012 - 14:46

    Michel V/d Graaf:

    Nou jos, het was ons een waar genoegen om elke avond in spanning jou verhaal te kunnen lezen en mee beleven.
    We hebben allebei ( agnes ook ) veel respect voor de geleverde prestatie.
    We wensen je dan ook een comfortabele lekkere luie stoel toe in het vliegtuig.
    Goede terugreis en tot ziens.

    Michel & agnes

  • 05 Juni 2012 - 15:46

    Carolien Hogg:

    Ja schat, het regen ook daar weleens.
    Je bent vroeg met je verslag vandaag.
    Ben blij dat je de reacties leuk vond.
    Kom ik toch nog eens op de eerste plaats.
    Graag gedaan!!!!!!
    Geniet nog van je gezelschap deze avond en goede reis terug.

  • 05 Juni 2012 - 17:06

    Tineke:

    Wat moet ik nu lezen als ik sávonds laat thuis kom?

  • 05 Juni 2012 - 19:24

    Gijs:

    kun je niet naar peking fietsen of zo, dan kunnen we je ten minste blijven volgen en dat gaat ook niet zo snel.
    Nou Jos, goede vlucht en tot later.

  • 06 Juni 2012 - 09:04

    Dick Zwitser:

    Ha Jos, je mooie tocht zit er op, door
    warmte en kou, door zon en regen bedankt dat ik mocht " meereizen". Ik heb genoten !
    Een goeie vlucht naar huis,
    Dick.

  • 06 Juni 2012 - 13:28

    Edwin Prinse:

    Kijk, nu ga je tenminste weer reizen op een normale beschaafde manier. Gewoon in een vliegtuig, met de telegraaf op schoot natuurlijk, waarin staat dat Jolande Sap lijsttrekker van GroenLinks is, en niet Tofik Dibi. Maar dat zal jou aan je reet roesten. Nou, gefeliciteerd met de mooie prestatie, een goede thuisreis gewest en hopelijk tot gauw! Ga je goed! Groet, Edwin

  • 07 Juni 2012 - 10:41

    Wolter De Vries:

    Hoi Jos, we hebben je op Schiphol niet meer gezien, maar nemen aan dat jij ook goed thuis bent gekomen. Vandaag maar even je blog opgezocht. Het was leuk je onderweg een aantal keren te ontmoeten en wat van je ervaringen terug te lezen. .
    Groet,Wolter

  • 07 Juni 2012 - 21:39

    Vera:

    Hoi Jos, welkom thuis, kan me voorstellen dat het weerzien emotioneel was. Was erg leuk om je verslagen te lezen. Nu heb ik alleen nog mijn wandelaarster naar Santiago om te lezen. Ze was van de week in de buurt van Limoges, dus heeft nog wel even te gaan. Geniet nu van je ''vrije tijd'' samen met Ien! Tot gauw hopelijk!
    A3aan en Vera

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Santiago de Compostella

Fietstocht naar Santiago de Compostella

De overgang van werken naar pensioen te markeren.

Recente Reisverslagen:

07 Juni 2012

ter afsluiting

05 Juni 2012

vijf weken

04 Juni 2012

dag 34

03 Juni 2012

dag 33

02 Juni 2012

dag 32
Jos

Actief sinds 03 April 2012
Verslag gelezen: 365
Totaal aantal bezoekers 45142

Voorgaande reizen:

29 April 2018 - 31 Mei 2018

Camino de Norte & retour Cantabria route

03 Mei 2015 - 31 Mei 2015

Fietstocht naar Rome

01 Mei 2012 - 30 November -0001

Fietstocht naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: