dag 32 - Reisverslag uit San Marcos, Spanje van Jos Geerse - WaarBenJij.nu dag 32 - Reisverslag uit San Marcos, Spanje van Jos Geerse - WaarBenJij.nu

dag 32

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

02 Juni 2012 | Spanje, San Marcos

Ik ben in SdC morgen 12 uur pelgrimsmis en dan is het doel bereikt. Inmiddels zit ik in een dorp net buiten SdC. Ik was op zoek naar een camping en werd hier naar toe gestuurd blijkt de camping dicht maar er is wel een soort hotel dus snel een overigens prima kamer genomen. Fiets staat mooi in een apart hok tent uitgehangen want die was nog nat van gisteren goed geregeld. Het eerste deel van de tocht was mooi en gezellig begonnen met zijn 3en en later de Zweedse met vriend er ook weer bij. Leuk tot de lunch daarna weer met zijn 3en doorgefietst en toen heb ik geleerd dat het een goede beslissing was alleen te gaan want nadat bleek dat er geen accommodatie was op de laatste 50km veel irritatie ik fiets gewoon veel beter dan die andere 2 dus eindeloos wachten en gezeur als ik nu ergens niet op zit te wachten is het wel gezeur. Uiteindelijk samen in SdC aangekomen en daar ben ik de rest (gelukkig?) kwijt geraakt. Dus nu eindelijk achter een welverdiend biertje. Mijn plan voor morgen is om eerst uit te zoeken wat de mogelijkheden zijn om weer thuis te komen daarna de mis dan mogelijk een km of 50 richting Cap Finisterre te gaan daar mijn tent neer te zetten en maandag zonder bagage heen en terug naar CF te fietsen zodat ik dinsdag alleen die 50 km naar SdC terug hoef. Maandag wordt het waarschijnlijk mooi weer dus dan kan dat een mooie afsluiting zijn. Maar e.e.a. hangt ook een beetje af van de mogelijkheden voor de terugreis. Dus wat ik ga doen staat pas morgen vast. Ik geloof niet dat ik vandaag veel foto's heb genomen dus die komen morgen dan wel weer. Jos.

  • 02 Juni 2012 - 19:21

    Jen:

    Ha Jos, Hartstikke goed gedaan, proficiat van ons!!!! Jammer dat de camping dicht was, maar met minder weer is een hotel wel prima natuurlijk.
    Kan me voorstellen dat je na zo'n tocht niet op gezeur zit te wachten dan kun je beter alleen verder gaan.Hopelijk krijg je nog mooi weer de laatste dagen,fijne dag morgen en een goeie mis gewenst! groetjes Jen

  • 02 Juni 2012 - 19:25

    Jaco:

    Jos,
    Van harte gefeliciteed met deze grootse prestatie! Na een moeizaam begin in perfecte vorm de eindstreep gehaald! Al met al genoeg afgezien om boete te doen voor 40 jaar aannemerij lijkt mij! De lei is weer schoon....
    Groet,
    Jaco

  • 02 Juni 2012 - 19:29

    Michel V/d Graaf:

    Jos, bent een bikkel.
    Gefeliciteerd met het behalen van het doel, santiago en het voltooien van je reis. Geniet nog van je mooie dagen daar.
    En als je niet weet hoe terug te komen, tip van mij, de boekjes achterste voren lezen en terug fietsen. ;-)

  • 02 Juni 2012 - 19:44

    Edwin:

    Ha die Jos!

    Ook van mij van harte gefeliciteerd. Een mooie prestatie van een krasse knar. Valt niet tegen na die aanvankelijke pijn in je reet. Is vast een goed zalfje geweest. Klasse, klasse, klasse! Voor de terugtocht: Ik zou zeggen vliegveld zoeken, ticket kopen en Bob is your uncle! Veel plezier bij de mis morgen. Slaap lekker!
    Groet, Edwin

  • 02 Juni 2012 - 20:13

    Martyn:

    Hoi Jos!

    Topprestatie hoor, gefeliciteerd! Geniet nog even van je tijd daar en alvast een goeie terugreis. Veel plezier bij de mis morgen.

    Groetjes,
    Martyn

  • 02 Juni 2012 - 20:14

    Vera:

    Hoi Jos, geweldig gedaan hoor, nogmaals petje af! Geniet morgen van de mis, let op het zwaaien van het wierookvat, zeer indrukwekkend, ook als je niet gefietst hebt (zoals wij). Laat je nog wat achter in CF???
    Gr. A3aan en Vera

  • 02 Juni 2012 - 20:19

    Eric:

    Jos, gefeliciteerd! Goed gedaan hoor. Wel jammer dat je er al bent want ik vond het erg leuk om je verslagen te lezen. Geniet van de tijd die je daar nog bent en probeer het gezeur een beetje te ontlopen want daar kan je niet zo goed tegen. Groet, Eric

  • 02 Juni 2012 - 20:41

    Wim Snijder:

    Jos,

    Gefeliciteerd van mij, maryanne, chantal, sander, jip, bianca, jeroen ,
    Robin en jack.

    We zien je.

    Volgende trip met vlegtuig naar ierland.

    Eviston house hotel was nog hetzelfde als 20 jaar geleden, en ze misten je aan de bar.

    We zien je op kleiburg.


  • 02 Juni 2012 - 21:03

    Carolien Hogg:

    Goed gedaan joggie, ben trots op je.
    Nu kun je zeker bij de mis aanwezig zijn zonder eerst nog wat kmeters te fietsen.
    Zal het dagelijks lezen van je verslag gaan missen nu je je doel heb bereikt.
    Geniet morgen van de mis en daarna van Cap Finisterre.

  • 02 Juni 2012 - 21:03

    Henny En Koos:

    Nu een echte Pelgrim? fantastische prestatie. Heb je die heilige Jacobus ook al gevonden? Geniet nog van die zon.

  • 02 Juni 2012 - 21:07

    Kees En Bep:

    Hoi Jos, van harte gefeliciteerd hoor, knap gedaan! Een goede mis morgen en tzt een goede terugreis.
    Groetjes, Kees en Bep

  • 03 Juni 2012 - 07:56

    Netty En Alfons:

    Hoi Jos,

    gefeliciteerd met het behalen van het hoofddoel van je fantastische onderneming. Lijkt mij een aparte ervaring bedwelmt door fietsroes en de met wierook bezwangerde lucht, samen met je lotgenoten de mis bij te wonen. Het fietsen voelt heel anders aan zonder bagage alles gaat ineens veel gemakkelijker, dus niet te hard fietsen anders beland je nog in de oceaan!
    Goede reis terug

  • 03 Juni 2012 - 11:04

    Dirk:

    Goede morgen jos,
    Lees nu pas je verslag en ik begrijp er uit dat het achter de rug is, vind het een geweldige prestatie, nu nog even doorbijten tijdens de mis.

    Gr dirk

  • 03 Juni 2012 - 12:25

    Ad N:

    Jos,

    Gefeliciteerd; puike prestatie!
    Pak nog effe een paar colletjes voor je naar huis komt anders verveel je je toch maar!
    Grtn en tot spoedig ziens

  • 03 Juni 2012 - 18:01

    Jan Den Hartog:

    Goedenavond Jos,
    Allereerst van harte gefeliciteerd,geweldig zo'n prestatie.
    Ik reageer wat laat,wij zijn nml. net terug van ons weekend rallying.
    2 dagen mooiweer ,vandaag cats and dogs.Hopelijk tot volgende week zondag,veilige terugtocht.

    Aafke en jan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, San Marcos

Fietstocht naar Santiago de Compostella

De overgang van werken naar pensioen te markeren.

Recente Reisverslagen:

07 Juni 2012

ter afsluiting

05 Juni 2012

vijf weken

04 Juni 2012

dag 34

03 Juni 2012

dag 33

02 Juni 2012

dag 32
Jos

Actief sinds 03 April 2012
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 45140

Voorgaande reizen:

29 April 2018 - 31 Mei 2018

Camino de Norte & retour Cantabria route

03 Mei 2015 - 31 Mei 2015

Fietstocht naar Rome

01 Mei 2012 - 30 November -0001

Fietstocht naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: