ter afsluiting - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Jos Geerse - WaarBenJij.nu ter afsluiting - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Jos Geerse - WaarBenJij.nu

ter afsluiting

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

07 Juni 2012 | Nederland, Gouda

Zo inmiddels alweer een hele dag thuis. Laatste avond nog gezellig met Wolter en Paul een wijntje gedronken etc. Woensdag was ik tegen half zes op het station in Gouda waar Ien mij stond op te wachten, best een emotioneel moment. Rob was met de auto ook daar dus snel op weg naar huis en de eerste verhalen verteld. Maar wat erg leuk was bij thuiskomst was het voor mij tijdens het familieweekend vervaardigde spandoek vanwege het slechte weer hing het in de kamer. Bedankt Ien voor het idee en alle medewerkers aan dit prachtige kunstwerk. Zie foto. Wolter las je reactie ik zag op Schiphol band 11 voor de bagage en dan had ik net mijn intercity naar den Haag gemist en ja nu speelt tijd ineens weer wel een rol geloof ik. Jos

  • 07 Juni 2012 - 20:10

    Jan Den Hartog:

    Jos,
    Fijn dat je weer veilig en gezond thuis bent.Welkom home.
    Hopelijk tot zondag,

    Aafke en Jan.

  • 07 Juni 2012 - 20:18

    Jen:

    Ha Jos, fijn dat je weer gezond en wel thuis bent gekomen. Ien zal ook wel blij zijn denk ik.Wat een ontzettend leuk idee dat spandoek. Geniet nog maar lekker na van al je aandacht, je hebt het verdiend hoor! Prachtige prestatie!!
    Groetjes jen

  • 07 Juni 2012 - 22:17

    Carolien Hogg:

    Ik kan me zo voorstellen hoe emotioneel je thuiskomst is geweest.
    Het is toch een hele prestatie die je geleverd heb en dan weer veilig thuis. Dan komen alle emoties los.
    Wat leuk dat spandoek, je familie is trots op je.
    Jammer dat het slecht weer was, want buiten had hij nog beter uitgekomen.
    Geniet van je rust en alle herinneringen.
    Top man!!!!!!!!!!

  • 08 Juni 2012 - 14:36

    Edwin Prinse:

    Glaasje beetje voller dan half leeg nu?
    Welkom terug.

  • 02 Mei 2015 - 23:19

    Ria Geerse:

    Groet Rome van mij! Ik wens je van uit New York een hele goede reis. Ik ben een beetje jaloers op jouw lef. Liefs Ria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Gouda

Fietstocht naar Santiago de Compostella

De overgang van werken naar pensioen te markeren.

Recente Reisverslagen:

07 Juni 2012

ter afsluiting

05 Juni 2012

vijf weken

04 Juni 2012

dag 34

03 Juni 2012

dag 33

02 Juni 2012

dag 32
Jos

Actief sinds 03 April 2012
Verslag gelezen: 1017
Totaal aantal bezoekers 45140

Voorgaande reizen:

29 April 2018 - 31 Mei 2018

Camino de Norte & retour Cantabria route

03 Mei 2015 - 31 Mei 2015

Fietstocht naar Rome

01 Mei 2012 - 30 November -0001

Fietstocht naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: