dag 20 begin - Reisverslag uit Marciac, Frankrijk van Jos Geerse - WaarBenJij.nu dag 20 begin - Reisverslag uit Marciac, Frankrijk van Jos Geerse - WaarBenJij.nu

dag 20 begin

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

21 Mei 2012 | Frankrijk, Marciac

Blijkbaar is dag 18 ergens in de cloud blijven hangen. Dag 20 kan samengevat worden als een heletocht 24 uur regen en nog koud ook. Wel heel fijn opgevangen in gite. Vandaag begint misschien nog wel slechter minder regen meer wind en koud! Hopelijk vanavond meer.

  • 21 Mei 2012 - 09:02

    Hannie:

    Blij weer een teken van leven van je te krijgen! Wat ontzettend balen, dat rotweer zeg ! Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat er toch ook wel genietmomenten zijn die je op de been houden! Fijn dat je een leuke slaapplaats had, Hou de moed erin! Groetjes Han

  • 21 Mei 2012 - 09:47

    Vera En A3aan:

    Hoi Jos, je bent een echte Zeeuw he, ik worstel (hoe lang nog??) en kom boven. Eens zal t zonnetje gaan schijnen. Hou de moed erin. Ben blij dat ik weer een verslag kreeg, want ik ging me al zorgen maken! Sterkte met dat rot weer! Gr. A3aan en Vera

  • 21 Mei 2012 - 10:18

    Greet:

    Ook ik ben blij weer wat van je te lezen. Ik had al bedacht dat je telefoon gepikt was enz. Wat heb je toch slecht weer. Zaterdag met Tineke gefietst en gekletst ook over jou en wat je al niet verzorgde voor het fam. weekend. We hadden heerlijk weer. Gisteren was het erg koud en ze beloven nu beter. We vertekken morgen met de caravan naar Horst Noord Limburg, hogere temperaturen maar meer buien. We hopen ook lekker te kunnen fietsen.
    We gaan voor het eerst de laptop meenemen vooral om jou te kunnen volgen. Hou de moed er in hoor!
    Gisteravond langer op gebleven voor Kruispunt de wandelaars naar Sant.d C. hadden ook al 3 weken regen. De natuur was prachtig maar guur.
    Groeten Wim en Greet

  • 21 Mei 2012 - 10:26

    Tineke:

    Gelukkig weer een levensteken van je, ik maakte me ook al zorgen als je zo'n berg afsjeest en je vliegt uit de bocht en schiet in een ravijn moet je maar geluk hebben als iemand je vind, succes verder en ik hoop wat beter weer voor je

  • 21 Mei 2012 - 12:46

    Betty:

    pfffff......de suggestie ravijn stond er voor ik me later realiseerde dat je misschien echt wel langs allerlei diepten cruiste.....Zal het nooooit meer doen!! Fijn dat je levend en wel welsiwaar door wind en ontij, door kunt fietsen. Wat een pech heb je met dat weer! Maar goed, de prestatie wordt er alleen maar groter door! Knap hoor!!!!

  • 21 Mei 2012 - 15:52

    Kees En Bep,:

    Wij dachten dat het in Frankrijk bijna altijd mooi weer was maar nu weten we beter. We hopen voor jou dat het snel verbeterd met het weer. verder sterkte en veel mooie momenten.

    Groetjes, Kees en Bep

  • 21 Mei 2012 - 17:34

    Edwin Schepers:

    Hoi Jos, Je bent al aardig op weg, leuk je verslagen te lezen. Van onze kant hierbij ook een update. We zijn gestart met lassen, de las is gekwalificeerd, plaat en troggen moeten wel lokaal worden gestraald. We hebben zoals door jouw op dag 18 voorgesteld geen pack met de duivel hoeven af te sluiten. In deze tijd wordt de laatste termijn pas betaald na volledige oplevering, het niet plaatsen van de laatste steen gaat ons dan ook niet lukken. Vorige week is onze Thomas getrouwd, we hebben de HSM traditie in ere gehouden en een niet te tillen surfplank op pootjes in zijn woonkamer geplaatst. Gelukkig kon hij er de humor wel van in zien. Afgelopen week ben ik nog met Anton naar Dale geweest, huisvesting zijn we nog niet uit, bij het bezoek van kamp BB viel dit nogal tegen. Met het plaatsen van een lift zijn we weer een paar stappen verder.

    Het ga je goed en tot ziens.

  • 21 Mei 2012 - 21:22

    Carolien Hogg:

    Dat slechte weer komt omdat wij het mooie weer hebben. Vandaag 22 tot 25 graden.
    Zal ik wat naar je toe sturen?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Marciac

Fietstocht naar Santiago de Compostella

De overgang van werken naar pensioen te markeren.

Recente Reisverslagen:

07 Juni 2012

ter afsluiting

05 Juni 2012

vijf weken

04 Juni 2012

dag 34

03 Juni 2012

dag 33

02 Juni 2012

dag 32
Jos

Actief sinds 03 April 2012
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 45140

Voorgaande reizen:

29 April 2018 - 31 Mei 2018

Camino de Norte & retour Cantabria route

03 Mei 2015 - 31 Mei 2015

Fietstocht naar Rome

01 Mei 2012 - 30 November -0001

Fietstocht naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: