dag 17 - Reisverslag uit Cahors, Frankrijk van Jos Geerse - WaarBenJij.nu dag 17 - Reisverslag uit Cahors, Frankrijk van Jos Geerse - WaarBenJij.nu

dag 17

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

18 Mei 2012 | Frankrijk, Cahors

Vanochtend in de regen vertrokken alles grijs grauw nat en koud. Toch met goede moed op weg alleen even naar Cahors zo'n 65 km. Wel eerst een paar flinke klimmetjes. Ik kreeg extra motivatie toen ik eerst een en later een tweede fietser inhaalde bleken wel beide van het zwakke geslacht maar toch. Later toen ik koffie zat te drinken en op te warmen stopten ze daar ook. Zij waren een paar dagen langer onderweg dan ik en gaan tot Lourdes. Het routeboekje gaf een mogelijke alternatieve mooie route dus zonder te kijken hoever dat om was die route genomen. Zelf maakte ik hem nog alternatiever door fout te rijden. Ik nam die beslissing ook omdat het inmiddels droog was geworden. Het resultaat de mooiste route tot nu met ruim 100 op de teller. Tentje opgezet en Cahors in hier zijn wij ooit eerder geweest ik herkende de bijzondere kerk met 2 koepels en de kloostergang ( zie foto). Daar nog poosje met een Zwitserse staan praten die Pamplona probeert te halen. Inmiddels prima zitten eten. Als het zo gaat als vandaag vrees ik de Pyreneeën minder maar wat vind ik morgen? Jos

  • 18 Mei 2012 - 19:09

    Betty:

    heej! daar zijn we weer. We computeren bijna tegelijk en dus zie ik je berichtjes lekker snel. Leuk om zo mee te leven! Heb je al allerlei diepere gedachten gehad of gaat het vooral over de zorgen voor morgen? hihi Misschien fiets je juist je hoofd leeg en denk je nergens aan. En weet je straks ook niets meer...dat zou raar zijn. Nou ja, ik stop maar! Veel succes morgen, dag hoor!XX

  • 18 Mei 2012 - 19:34

    Tineke:

    Ha die Jos geweldig hoor en nu ook iedere keer foto's erbij, Greet en ik gaan morgen de zwarte bessenfietstocht doen 40 km. van uit Nieuwdorp ik fiets dan nog terug naar Goes dat zijn er ook nog wel 20, maar het is hier natuurlijk hardstikke vlak, we zullen onderweg aan je denken en succes morgen maar weer.

  • 18 Mei 2012 - 19:35

    Dirk Wielemaker:

    Hallo Jos,
    Fijn te horen dat je het weer een beetje naar je zin krijgt, lekker richting de Pyreneeën, gewoon op het gemakje klimmen en denken als ik boven bent moet ik ook weer naar beneden.
    Trouwens ik las dat iemand dacht dat je ook terug op de fiets zou gaan, is een aanrader heb je de wind vaak mee.

    gr dirk

  • 18 Mei 2012 - 20:30

    Carolien Hogg:

    Het is altijd leuk je stukjes te lezen.
    Fijn dat je een goede dag had en de foto's geven aan wat je onderweg tegen komt.
    Hopelijk morgen weer zo'n dag.

  • 18 Mei 2012 - 20:52

    Jan Den Hartog:

    Wij zitten hier op onze platte kont in de zon.
    Jos volgen wij dagelijks,Aafke denkt erover om hem te gaan begroeten op het eidnpunt,ik heb zo mijn bedenkingen.Wij zijn trots op jouw en je te mogen kennen.Succes!!!!!!!!!1

  • 20 Mei 2012 - 11:52

    Mirjam:

    Ha Jos,

    Ik wil meer foto's zien! IK wil ook nog eens die route gaan lopen, ik keek soms dat programma de wandeling waarin die blonde presentatrice met die irritante stem ook die route liep met iedere keer een andere BN'er een stukje, vond het echt prachtig!! Veel succes verder!

  • 20 Mei 2012 - 20:01

    Betty:

    uhm....geen bereik? of een ravijntje?

  • 20 Mei 2012 - 20:34

    Tineke:

    of z'n i -phone gestolen? beter dan een ravijntje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Cahors

Fietstocht naar Santiago de Compostella

De overgang van werken naar pensioen te markeren.

Recente Reisverslagen:

07 Juni 2012

ter afsluiting

05 Juni 2012

vijf weken

04 Juni 2012

dag 34

03 Juni 2012

dag 33

02 Juni 2012

dag 32
Jos

Actief sinds 03 April 2012
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 45153

Voorgaande reizen:

29 April 2018 - 31 Mei 2018

Camino de Norte & retour Cantabria route

03 Mei 2015 - 31 Mei 2015

Fietstocht naar Rome

01 Mei 2012 - 30 November -0001

Fietstocht naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: