Dag 11 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jos Geerse - WaarBenJij.nu Dag 11 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jos Geerse - WaarBenJij.nu

Dag 11

Door: Josgeerse

Blijf op de hoogte en volg Jos

12 Mei 2012 | Nederland, Amsterdam

Ik heb nu geprobeerd eerst foto's te plaatsen zij gebruiken standaard iets met flash en zoals je weet houdt i god daar niet van. Nu mail ik ze via een link maar gisteren kreeg ik die terug omdat het wachtwoord niet zou kloppen kijken wat vandaag het probleem weer is. Ik zit in Nevers het eerste routeboekje is uit dus ik ben op eenderde. Vandaag net de 100. Km niet aangetikt maar wel 1200 hoogtemeters gemaakt. Mooie rit door heuvelachtig landschap gestoffeerd met koeien, schapen en dorpjes met Romaanse kerken en nu ook zelfs koffie te krijgen. Vannacht heeft het weer flink geregend toen het ophield snel ingepakt en vertrokken. Het was erg koud maar droog gebleven en na de middag met veel zon maar het is lang niet zo warm als gisteren de voorspellingen zijn zonnig maar slechts 15 graden prima fietsweer. En ik moet het toegeven maar ook in Frankrijk bestaat meewind. Zit nu op mooie camping aan de Loire met uitzicht op Nevers. Ik heb nog niet in de boekjes gekeken wat mij morgen te wachten staat. Op de camping staan weer twee wandelaars naar SdC en in de stad kwam ik twee fietsers tegen die route deel 2 hadden gereden. Je kunt ze herkennen aan de Koga's. Morgen verder. Jos

• 13 Mei 2012 - 04:38

Paul En Marga:

Nu aan het ontbijt voor ons zondagse rondje golf met de daklozen. Blij te horen dat het goed gaat, maakten ons een beetje zorgen in het begin met het billenleed. Veel plezier verder en geniet van de mooie dingen. Tot later

• 13 Mei 2012 - 16:50

Koos Krispijn:

Jos, ik heb met genoegen je verslagen zitten lezen, goed dag gemiddelde en knap hoog die 1200 m. Maar gelukkig heb je ook nog tijd voor de omgeving zo te lezen. Je Frans inmiddels 'tres bien' '? Jacket staat en verder een hoop uitdagingen. Succes verder