Dag 3 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jos Geerse - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jos Geerse - WaarBenJij.nu

Dag 3

Door: Josgeerse

Blijf op de hoogte en volg Jos

04 Mei 2012 | Nederland, Amsterdam

Vandaag van Maastricht via Aken naar Polleur. Ongeveer 90 km ik doe er wel lang over routeboekjes zijn prima tot er een wegomlegging is dan kan het zoeken worden. Er zijn inmiddels de nodige hellingen overwonnen waarbij de volgens het boekje de ergste. Ik heb het op mijn tandvlees gehaald. In de Dom van Aken mijn tweede stempel gehaald. Ik ben nu dus echt een pelgrim. Ook al mijn eerste lekke band gehad best gedoe met al die bagage maar ook dat weer gefikst. In deze buurt is accommodatie schaars maar op de camping hebben ze toch een hut min of meer in gereedheid kunnen brengen ik wil best kamperen maar voor vannacht geven ze drama weer af en voor morgen ook trouwens. Vandaag wel voor het eerst in de korte broek gefietst het begon pas te regenen toen ik hier aankwam geweldig. Morgen proberen Bastogne te halen. Dakky' s golf ze ook zonder penningmeester moet dat goed gaan. Jos

  • 04 Mei 2012 - 18:36

    Dirk Wielemaker:

    hallo Jos, leuk je verslag ben soms wel een beetje jaloers hoor, lekker op je zelf aangewezen zonder het gezeik van mensen die altijd maar vinden dat je moet en zo, gaat je goed we volgen je op de voet en je weet het als je strand waar dan ook ik kom je gewoon halen.

  • 04 Mei 2012 - 19:25

    Michel Van Der Graaf:

    Goed gedaan pelgrim jos.
    Ik hoop dat dit je eerste en tevens laatste lekke band was. Ik wens je een goede nachtrust met pokke weer zodat je morgen weer in de korte broek met uierzalf op de pendalen kan gaan staan.

    Hoe vol en veel plezier op de volgende etappe.

  • 04 Mei 2012 - 19:53

    Leen:

    Goed hoor broertje. Ik hoef je garmin dus niet te brengen. Ook niks anders meer nodig? Jammer want dan heb ik geen smoes om je suzuki uit te laten. Ach ik ben toch te druk en het weer nodigt ook nog niet uit. Heb je ook al andere pelgrims ontmoet en vermaak je je wel een beetje na het fietsen ?

  • 04 Mei 2012 - 20:09

    Carolien Hogg:

    Zo jongen, heb je nu de juiste zadel op je fiets? Hoop dat je het morgen toch een beetje droog houd en die Dakky 's redden het wel zonder je, maar red jij het zonder hun???????

  • 05 Mei 2012 - 06:34

    Jaco:

    Vervelend als je tent niet waterdicht is, groot gelijk om dan een hutje te nemen! Gaat het wel goed met het budget zo, penningmeester? Garmin gewoon thuislaten, uit ervaring weten ervaren motorrijders dat dit vele km rijden scheelt! Succes vandaag! Groet jaco

  • 05 Mei 2012 - 10:18

    Henny Krispijn:

    jos, richting Bastogne kom je nogal wat kuitenbijtertjes tegen, maar goed ín Bastogne is een gezellige 'grand place' om te recupereren.

  • 05 Mei 2012 - 12:09

    Neefje Pieter:

    Hoi ome pelgrimJos,
    Ik kreeg de link door van je grote zus, zo kan ik je nu ook volgen. Doe voorzichtig aan en blijf vooral op fiets zitten (hahaha hier spreekt een ervaringsdeskundige). Heel veel succes toe gewenst en goed weer met wind je mee. Groetjes Pieter.

  • 05 Mei 2012 - 15:37

    Tineke:

    Hoi broer, ik vroeg me af of je al weg was, maar je bent dus al onderweg, succes verder en ik hoop dat je wat beter weer krijgt

  • 07 Juli 2012 - 11:24

    HI:

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Fietstocht naar Santiago de Compostella

De overgang van werken naar pensioen te markeren.

Recente Reisverslagen:

07 Juni 2012

ter afsluiting

05 Juni 2012

vijf weken

04 Juni 2012

dag 34

03 Juni 2012

dag 33

02 Juni 2012

dag 32
Jos

Actief sinds 03 April 2012
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 45148

Voorgaande reizen:

29 April 2018 - 31 Mei 2018

Camino de Norte & retour Cantabria route

03 Mei 2015 - 31 Mei 2015

Fietstocht naar Rome

01 Mei 2012 - 30 November -0001

Fietstocht naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: