De eerste dag - Reisverslag uit Bergeijk, Nederland van Jos Geerse - WaarBenJij.nu De eerste dag - Reisverslag uit Bergeijk, Nederland van Jos Geerse - WaarBenJij.nu

De eerste dag

Door: Josgeerse

Blijf op de hoogte en volg Jos

02 Mei 2012 | Nederland, Bergeijk

De eerste dag zit erop en het is al helemaal uit de hand gelopen volgens de routeplanner 107 km bij aankomst 146 km. Dus moe zere kond enz. Volgens mij ben ik alleen bij Oisterwijk helemaal fout gereden. Knooppunten volgen geeft dus zeker niet de kortste route morgen iets anders proberen. Wel mooie route eerst rivierenlandschap met. Mooie in bloei staande bermen windje meestal mee prima. En twee keer de koekoek gehoord voor het eerst dit jaar. Onderweg een enorme onweersbui meegemaakt misschien was dat de reden dat mijn kompas van streek was. Sommige stukken. In Brabant zijn ook mooi maar de stank is zelfs voor mij soms niet te harden. Ik zit nu prima te eten in Eddie's eetcafe zowaar een prima plek je krijgt dus toch wat je verdiend hebt. Morgen niet te ver en goed smeren met uiercreme op advies van ervaren verfietsers alphons en netty.

  • 02 Mei 2012 - 19:15

    Carolien Hogg:

    Ach arme jongen geen goeie tomtom mee.
    Maar gelukkig heb je nog van de omgeving kunnen genieten.
    Rustig aan morgen en denk om je billen. hi, hi.Om het nette woord maar te gebruiken.

  • 02 Mei 2012 - 19:25

    Betty:

    Ai.......begin perikelen......dan ben ik nu nog maar even niet geinteresseerd in wat je dacht onderweg .hihi.misschien gaat t morgen allemaal in een keer goed.de kop is er in ellk geval af.zet m op morgen! Liefs en succes!

  • 02 Mei 2012 - 20:13

    Petra:

    Nou nou ome jos!! Dat wordt de billen insmeren vanavond! ;)

  • 02 Mei 2012 - 20:24

    Jen:

    Dat begint al goed Jos, gelukkig zijn wij niet de enige die zelfs in nederland fout rijden! Gelukkig heb je wel van de mooie natuur kunnen genieten.
    Morgen hopelijk meer succes!

  • 02 Mei 2012 - 21:46

    Leen:

    En ik zei gisteren nog dat omrijden helemaal niet leuk was. nee, nee gaf niks, je had toch alle tijd zei je. Moet ik toch je garmin nog brengen want anders ben je in augustus nog niet eens terug om te helpen oogsten.

  • 03 Mei 2012 - 06:22

    Michel Van Der Graaf:

    je begrijpt nu zeker wel de tekst van het welbekende liedje
    "ik heb 'm'n potje met vet, al op de tafel gezet.
    ik heb m'n potjepotjepotje vet al ......."
    dat waren geen wandelaars, maar ook fietsers net als jij.

    smeerse en fietse voor vandaag

  • 03 Mei 2012 - 10:07

    Ria:

    Ha broer

    Juist over Brabant gigantische buien, ik hoop dat je snel in België bent.
    O ja 1 kond twee konden of 1 kont twee konten. Eens een frik altijd een frik

    Warme groet,
    Ria

  • 03 Mei 2012 - 10:22

    WIM SNIJDER:

    JOS, IK BEN WEL EENS MET IEMAND NAAR BELGIE WEZEN FIETSEN DAT WAS OOK 107 KM ERN WAT DENK JE BIJ AANKOMST WASS DAT OOK 142.

    JA MET WIE WAS DAT OOK ALWEER?

    VEEL SUCCES EN WE BLIJVEN JE VOLGEN.

    ALS HET ZO DOORGAAT MISSCHIEN EEN UIERZALF FABRIKANT IN DE AANDELEN SELECTIE OPNEMEN.

  • 03 Mei 2012 - 12:57

    Netty En Alfons:

    Hoi Jos,
    knap van je wat een afstand. Ik ben blij dat wij niet de enigen zijn die wel eens verkeerd rijden en dat de geplande afstand altijd overschreden wordt. De roep van de koekoek maakt ons weer scherp om kilometers te gaan maken. Geniet van het vrij zijn en het echte reizen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bergeijk

Fietstocht naar Santiago de Compostella

De overgang van werken naar pensioen te markeren.

Recente Reisverslagen:

07 Juni 2012

ter afsluiting

05 Juni 2012

vijf weken

04 Juni 2012

dag 34

03 Juni 2012

dag 33

02 Juni 2012

dag 32
Jos

Actief sinds 03 April 2012
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 45146

Voorgaande reizen:

29 April 2018 - 31 Mei 2018

Camino de Norte & retour Cantabria route

03 Mei 2015 - 31 Mei 2015

Fietstocht naar Rome

01 Mei 2012 - 30 November -0001

Fietstocht naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: