dag 34 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Jos Geerse - WaarBenJij.nu dag 34 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Jos Geerse - WaarBenJij.nu

dag 34

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

04 Juni 2012 | Spanje, Madrid

Vandaag mooie tocht helemaal langs de kust naar Cap Finisterra. Alle bagage op de camping achtergelaten en dan denk je nu zal ik wel vliegen maar in de praktijk merk je geen verschil terwijl er natuurlijk wel verschil moet zijn. Ik denk dat je een versnelling zwaarder rijdt en dus sneller met als resultaat dat je dezelfde hoeveelheid energie nodig hebt. De weersvoorspelling was niet al te best maar het weer was prima niet te warm en weinig wind. Het is eentonig ik weet het maar het was een mooie trip. Op CF nog een tijdje met Nederlandse fietsers gesproken die ook weer een stuk terug fietsen. Momenteel lijkt het alsof het weer verslechterd maar het is nog droog. Ik ben nog even naar het dorp gereden Ramos en daar liep ik tegen een reisbureau aan waar ik mijn terugvlucht heb geregeld. Ik vlieg eerst naar Barcelona en dan naar Amsterdam. Mooie tijden dus helemaal prima. Morgen nog een halve dag SdC en dan zit het erop aan al het goede komt een eind. Mo bedankt voor je reactie ik dacht dat je me echt al binnen 2 weken vergeten was. Naast mij op de camping staat een Peruaans Canadees stel met een kind van 3 en een van 8 maanden zijn al 52 dagen onderweg kamperen hoofdzakelijk wild je ziet alles is mogelijk als je wild. Op CF staat een paal met de tekst "may peace prevail on earth" laat dat dan maar de diepere gedachte zijn van mijn reis. Jos

  • 04 Juni 2012 - 18:49

    Willeke:

    Jos,allereerst heb ik tussen de regels ook nog een verhaal gelezen.
    Een ervaring rijker en het feit dat je het in je upper hebt gedaan, petje af
    Wat betreft het menu voor de eetlclub de wordt het " Fiets kampeer maaltijd
    Jos we kijken naar je uit op de zondagochtend
    Rob en willeke

  • 04 Juni 2012 - 20:11

    Betty:

    hihi toch nog een! En best een hele mooie!!

  • 04 Juni 2012 - 21:02

    Jen:

    Mooie foto's Jos, over paar weken sta je vast weer met Ien en je Holtkamper op een camping in Italie of zo. Wij gaan waarschijnlijk volgende week als alles mee zit. Dat weer hier is momenteel ook niks.Dapper hoor van dat stel met die kleintjes,leuk dat je zo veel verschillende soorten mensen ontmoet hebt. Wij vonden het erg leuk om je verslagen te lezen,gaan het missen.
    Goeie thuisreis! groetjes Jen

  • 04 Juni 2012 - 22:29

    Jan Den Hartog:

    Jos,

    WELKOM THUIS !!!!!!!!!!!!

    Aafke en Jan.

  • 04 Juni 2012 - 22:56

    Carolien Hogg:

    Weet niet wat er gebeurd is gisteren, maar heb je verslag die dag niet gezien.
    Maar geen punt, vandaag 2 verslagen gelezen.
    Zeker jammer dat er mensen zijn die geen respect hebben tijdens zo'n dienst. Waarom komen ze dan?
    Maar goed voor jou een goede afsluiting van dat gedeelte en je stukje extra ook al gedaan.
    Wens je een goede reis terug en ik heb genoten van je verslagen.
    Zal moeten afkicken!!!!!!!

  • 05 Juni 2012 - 06:51

    Mo:

    Ja ja Jos, je weet toch dat je onvergetelijk bent!

  • 05 Juni 2012 - 10:48

    Hannie:

    Nou, het is volbracht dus, geweldig hoor! Dus morgenmiddag zit je weer gewoon in Gouda. Heb je een voldaan gevoel ? zal wel he? Je zult wel een beetje moeten afcicken denk ! Hoop niet dat je nu een tochtje met ien langs de vlist nu maar tuttig gaat vinden! Goeie terugreis morgen en wie weet is er voor wij op vakantie gaan nog een gelegenheid om nog even bij te praten! doei, Ad en Han

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Fietstocht naar Santiago de Compostella

De overgang van werken naar pensioen te markeren.

Recente Reisverslagen:

07 Juni 2012

ter afsluiting

05 Juni 2012

vijf weken

04 Juni 2012

dag 34

03 Juni 2012

dag 33

02 Juni 2012

dag 32
Jos

Actief sinds 03 April 2012
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 45119

Voorgaande reizen:

29 April 2018 - 31 Mei 2018

Camino de Norte & retour Cantabria route

03 Mei 2015 - 31 Mei 2015

Fietstocht naar Rome

01 Mei 2012 - 30 November -0001

Fietstocht naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: