dag 33 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Jos Geerse - WaarBenJij.nu dag 33 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Jos Geerse - WaarBenJij.nu

dag 33

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

03 Juni 2012 | Spanje, Madrid

Vanochtend lekker uitgeslapen tot 8 uur. Daarna bagage in depot gelaten en op naar de mis. Er zijn al heel veel wandelaars onderweg. Ik haal onze Zweedse en haar vriend bij een stoplicht in dus we zijn weer met 3 naar de kathedraal waar het op het plein al druk is. Ik laat me door ene Chris die een broer heeft die ook bij de Andus groep werkt in de kleding van mijn beide kledingsponsors op de foto zetten. Tip voor volgend jaar in Rome Hoveniersbedrijf Wielemaker, biologisch landbouwbedrijf Geerse, Lodder Management etc. Daarna credential opgehaald keurig met mijn naam in het Latijn dus Jaco 40 jaar aannemerij vergeven zo simpel en leuk is dat. Helaas zijn de reisbureaus dicht dus een terugreis boeken is nog niet zo eenvoudig vandaag. Mis bijgewoond ik zou zeggen indrukwekkend helaas kunnen veel mensen niet het fatsoen opbrengen respect voor de dienst op te brengen. Het zwaaien met het wierookvat gaf zelfs aanleiding tot een halve vechtpartij hoorde ik schande! Inmiddels zijn we weer met 5 gisteren is vergeten. Heel leuke lunch samen daarna afscheid. Ik terug naar hotel om
Mijn bagage weer op te halen 30 km naar Noia waar een camping zou zijn. Mooi niet dus dus nog even 35 km verder maar op zich wel goed nu is het morgen heen en weer naar cap finistere maar 100 lekker zonder bagage. Wat geniet iedere dag. Achteraf had ik een stropdas mee moeten nemen om in CF te verbranden hoewel
Ik die toch al niet droeg. Wil iemand Kees de foto met Mammoet kleding sturen. Tot morgen.

  • 03 Juni 2012 - 20:27

    Ien:

    Laura gaat Mammoet sponsoren. ze heeft de kleding gepast en was er blij mee. Volgend jaar in de Ardennen moet je dus met Laura fietsen. Mirjam was geinteresseerd in het horloge. vond ze wel gaaf. Ik ga lekker slapen na twee wat mindere nachten.
    Slaap lekker. Liefs Ien

  • 03 Juni 2012 - 20:30

    Betty:

    Aloha!! k zat net Ien een lijstje te lezen boeken te mailen en zag jouw berichtje langs komen. Wat een prestatie en wat een verhalen! Je mag nu je pelgirmage voltooid is, er de rest van je leven een potje van maken denk ik? Of zou dat niet de gedachte zijn?Ach, mocht t te bont worden weet je nu dat je tot lijden in staat bent. Geniet van je laatste ' stukje' fietsen, nog even van je ' los van je dagelijkse leven zijn met alle dagelijkse besognes' . Liefs Betty

  • 03 Juni 2012 - 20:30

    Tineke:

    Ha die Jos, geweldige prestatie, het was ook weer een geweldig familieweekend, gisteren veel zon vandaag helaas veel regen.

  • 03 Juni 2012 - 20:35

    Dirk:

    Hallo jos, dat jij dat nu net mee moet maken in de mis, kan je zeggen dat mijn ervaring is dat het maar sporadis voorkomt,maaar toen wij i
    Vorig jaar op malorca waren in een dienst met pasen heb ik mij ook enigsins geergerd aan mensen die niet het fatoen hebben, de eredienst te respecteren maar ja zo zitde wereld nu eenmaal ik elkaar. Fijn dat je het goed naar je zin heb, pas op met de wijn en wens je een veilige terugkeer toe .en wat betreft de sponsering, wij als sponsers hebben wel bepaalde eisen , zoals geen drank en op tijd naar bed

    Gr dirk

  • 03 Juni 2012 - 21:12

    Wim En Greet:

    Wat een geweldige prestatie broer. Proficiat. We hebben jou, Leen en Rens moeten missen in de Ardennen maar we hebben alle respect voor je. Nu je er niet bij was is er misschien wel des te meer over je gesproken in de goede zin hoor.
    Nu nog veel plezier aan je laatste extra stukje.
    Groetjes Wim en Greet

  • 03 Juni 2012 - 21:53

    Jaco:

    Sorry Kees, maar hsm heeft toch sportievere uitstraling! Let ook even op de dames op de achtergrond, voor mammoet geen enkele belangstelling!
    Groet, Jaco

  • 04 Juni 2012 - 05:02

    Mo:

    Hoi Jos, Gefeliciteerd en nu nog genieten van je prestatie! Veel plezier nog en bedankt voor je leuke verhalen.

  • 04 Juni 2012 - 08:07

    Ria:

    Ha broer, ik sliep al toen je bericht kwam, ik krijg tranen in mijn ogen als ik je daar zie staan, tja het te gevoelige zusje he. Ben apetrots op je!

  • 04 Juni 2012 - 08:41

    Jeanette Overvoorde:

    Hallo Jos. Gefeliciteerd. En uiteindelijk toch veel genoten tijdens je tocht. Ben inmiddels kennismakingslid op Kleiburg en kijk uit naar een partijtje golf met een clubgenoot.....

  • 04 Juni 2012 - 10:07

    Netty En Alfons:

    Hoi Jos,

    wat een trotse en fiere uitstraling op je foto's. Je straalt helemaal dat heerlijke voldane en onbeschrijvelijk gevoel uit van dat heb ik toch maar even volbracht, we herkennen dat gevoel, we zijn trots op je.
    Netty en Alfons

  • 04 Juni 2012 - 10:41

    Edwin S:

    Hoi Jos, Gefeliciteerd, voor ons lijkt het maar kort geleden dat je hier nog rond liep. Maar intussen heb je het toch maar gehaald. Arild vroeg vrijdag nog hoe het met je was en we hebben samen je reisverslag bekeken. Veel plezier verder en tot ziens.

  • 04 Juni 2012 - 11:05

    Henny Rademaker:

    Ik heb je gevolgd, petje af, geweldig dat je het volbracht hebt, proficiat pelgrim.

  • 07 Juni 2012 - 14:52

    Johanhildelouispako:

    dikke proficiat!
    wij zijn op 66 km van de aankomst
    alles verloopt naar wens
    groetjes
    de 3 uit belgie en de hond

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Fietstocht naar Santiago de Compostella

De overgang van werken naar pensioen te markeren.

Recente Reisverslagen:

07 Juni 2012

ter afsluiting

05 Juni 2012

vijf weken

04 Juni 2012

dag 34

03 Juni 2012

dag 33

02 Juni 2012

dag 32
Jos

Actief sinds 03 April 2012
Verslag gelezen: 710
Totaal aantal bezoekers 45122

Voorgaande reizen:

29 April 2018 - 31 Mei 2018

Camino de Norte & retour Cantabria route

03 Mei 2015 - 31 Mei 2015

Fietstocht naar Rome

01 Mei 2012 - 30 November -0001

Fietstocht naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: