de vierde week - Reisverslag uit León, Spanje van Jos Geerse - WaarBenJij.nu de vierde week - Reisverslag uit León, Spanje van Jos Geerse - WaarBenJij.nu

de vierde week

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

29 Mei 2012 | Spanje, León

Vandaag veel te veel gefietst ergens tussen de 140 en 150 km. En nee zus ik heb geen deadline maar dingen gaan niet altijd zoals je wilt. De eerste 25 km waren nog mooi maar de rest van de dag was eentonig alles vrij vlak en oneindige wegen over oneindige vlakten. Ik moest denken aan " en eindeloos de wegen voor je de toekomst en achter je wat was eens per kilometer kom je een bordje tegen en de weg rijdt oneindig met je mee" vrij naar Neerlands Hoop. Ik zit nu in Leon in een pelgrimsherberg wat niet mijn bedoeling was maar de beide campings onderweg waren dicht en de pelgrimsherbergen vol. Nu wordt ik waarschijnlijk wakker van snurkende pelgrims in plaats van de vogels op de campings. Jammer maar ook wel weer leuk gisteren dunner met een Australisch echtpaar vanavond met een Israëliër je kunt het niet verzinnen. Jos

• 29 Mei 2012 - 20:32

Pieter:

Pas op dat je niet te hard gaat straks vlieg je nog voorbij je doel!!
    Kom op het is nog maar ruim 300 km.
    Je bent straks nog eerder bij je doel dan wij in de Ardenen of is dat je doelstelling? Petje af Oompie.

• 29 Mei 2012 - 20:47

Lianne:

Ik sluit me aan bij mijn broer!!!
    Wat ga je snel! Geweldig stoer,... prachtige tassen overigens ;-)
    Nog een klein stukkie! Hup jos hup!

• 29 Mei 2012 - 20:53

Greet:

Net thuis van zussendag met Ien en Tien, gezellige dag gehad. Leiden uitgebreid bekeken en flink over je geroddeld.
    Je boodschappenlijst besproken alles is duidelijk! We zullen wat voor je bewaren.
    Groetjes, Greet.

• 29 Mei 2012 - 20:53

Greet:

Groetjes, Greet.

• 29 Mei 2012 - 20:59

Betty:

wow! wat ben je geweldig goed bezig! Ga je straks meteen je tweede pelgrimage plannen? Dag hoor! daag

• 30 Mei 2012 - 06:58

Carolien Hogg:

Je ziet Jos die vlakke tochten geven je toch diepe gedachten met je toekomst voor je.
    Is het eentonige ergens goed voor.
    Hoop dat het gesnurk mee viel.
    En goede reis verder.

• 30 Mei 2012 - 10:54

Jan Den Hartog:

Wij zijn terug op onze stek in Hellevoetsluis.Morgen naar Goes , uitwisseling herendag.Morgenavond naar Maastricht voor een 3-daagse toertocht ( oldtimers).Wanneer wij maandag terug komen ,ben jij waarschijnlijk al Compostella.
    Geweldig gedaan.
    Geniet er maar van.