Dag 10 - Reisverslag uit Bludesch, Oostenrijk van Jos Geerse - WaarBenJij.nu Dag 10 - Reisverslag uit Bludesch, Oostenrijk van Jos Geerse - WaarBenJij.nu

Dag 10

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

13 Mei 2015 | Oostenrijk, Bludesch

Alweer een mooie dag. De route was iets minder maar op de achtergrond steeds die machtige besneeuwde Alpen. Mooi maar ook bedreigend als je weet dat je daar overheen moet. Maar dat zijn zorgen voor morgen. Ik zit nu in Bludenz aan de voet van de eerste pas. Het weer zag er niet goed uit dus een hotelletje genomen en het leek alles mee te vallen maar nu regent en onweert het echt. Eindelijk die Trelleborg paraplu gebruikt. Je denkt waarom heb ik dat ding meegesleept tot je hem nodig hebt. Dankjewel Jeroen! Morgen maar afwachten hoe het er uitziet en dan al of niet de berg op. In dit dorp hangt een bijzonder luchtje dit is namelijk waar Milka zijn chocolade produceert. Terwijl ik door het overigens weinig interessante dorp liep zag ik Harry aan komen rijden. Ik gisteren extra KMS. Vandaag hij. Wie weet komen we elkaar morgen weer tegen. Vanmorgen op de camping nog met twee Engelse Nederlanders gesproken, die fietsen al twee jaar! Dus zo,n ritje naar Rome. Is volgens hun kinderspel.

  • 13 Mei 2015 - 22:11

    Betty:

    Wow wat een geweldig beeld heb je voor je! Wt een machtig idee dat je daar overheen gaat over die bergen! Zet m op!!! X

  • 13 Mei 2015 - 22:20

    Jen:

    Bludenz komt me erg bekend voor. Volgens mij ben ik daar vroeger ook eens geweest.
    Mooi gebied. Ja Jos, die bergen dat zal nog niet mee vallen, maar je kunt het. Heel veel suc6!
    Hopen maar op mooi weer! Groetjes Jen

  • 14 Mei 2015 - 00:54

    Rob:

    Succes met de bergen. Ik zal de uitslagen van de MotoGp wel appen.

  • 14 Mei 2015 - 15:52

    Netty&Alfons:

    Hoi Jos, alles nog op orde. We hebben gisterenavond je advies opgevolgd en zijn naar Timbuktu geweest, wat en mooie mensen en beelden. Het verhaal was iets minder. Uit het route schema begrijp ik dat je vandaag de beklimming van de ARLBERG wel of niet gaat beklimmen. Ik kijk uit naar je ervaring.
    Alfons

  • 15 Mei 2015 - 21:26

    Ien:

    Zal ik eens als eerste reageren. Leuk om alle reacties te lezen. Iedereen leeft zo mee.
    Dit was even afzien vandaag. Hopelijk morgen beter.al over de helft al is het laatste gedeelte wel een stuk zwaarder. Je gaat het vast redden. Slaap lekker.
    Liefs Ien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jos

Actief sinds 03 April 2012
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 45139

Voorgaande reizen:

29 April 2018 - 31 Mei 2018

Camino de Norte & retour Cantabria route

03 Mei 2015 - 31 Mei 2015

Fietstocht naar Rome

01 Mei 2012 - 30 November -0001

Fietstocht naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: