dag 5 - Reisverslag uit Nierstein, Duitsland van Jos Geerse - WaarBenJij.nu dag 5 - Reisverslag uit Nierstein, Duitsland van Jos Geerse - WaarBenJij.nu

dag 5

Door: jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

08 Mei 2015 | Duitsland, Nierstein

omdat de aanhef bij mijn lieve schoonzus teveel herinneringen aan genesis opriep, en ik nog niet zeker weer of de zevende dag wel een rustdag wordt heb ik de titel aangepast. Vandaag was het heerlijk weer en hhet grootste stuk in de korte mouwtjes gereden, korte broek hadden we al een paar dagen. te laat gesmeerd knieen vervrand en mijn hoofd is ook behoorlijk verkleurd. Het eerste stuk ging weer langs de Rijn en daarna een stuk door een glooiend landschap en nu zit ik weer aan de Rijn. Geen campings in de buurt dus ik zit in een hotel met de bijzonder creatieve naam hotel am Rhein wat een fantasie hebben onze oosterburen Als je zo langs de Rijn rijdt en je ziet al die kastelen kun je wel bedenken dat ook in de tijd ver voor Merkel dit land of beter gezegd deze streek wel iets in de melk te brokkelen had. Na teveel kilometers, maar het is nu nog vlak, van een prima maaltijd genoten op het terras in T shirt, alles goed dus. Morgen weer een stukje. jos

  • 08 Mei 2015 - 22:03

    Betty:

    Hahaha.....goed gedaan!!
    Fijn dat de weersomstandigheden veel beter geworden zijn. Er komt echt een dag waarop we allemaal jaloers op je zijn!! Op naar dag 6!! Xx

  • 08 Mei 2015 - 22:37

    Greet :

    Vanuit Bussum genieten we je van je verslag. Mooi weer zeg en het word nog beter.
    Lekker vannacht in een hotel en op weg maar weer.
    Hoe is het met je zadel? En je luchtbed.
    groetjes Wim en Greet

  • 08 Mei 2015 - 23:33

    Hannie:

    Hoi Jos, waarschijnlijk ben je de 2e en de 3e dag alweer vergeten nu het weer zo lekker gaat, heerlijk om in de korte broek te kunnen fietsen. Wel goed smeren trouwens hè ! Uit ervaring weet ik dat mannen pas gaan smeren als het al te laat is!
    Wij zijn nu in Madrid sinds 5 uur vanmiddag. Heerlijk weer hier. Vanavond lekker op het plaza mayor gezeten. Morgenavond naar het real madridstadion, ben benieuwd!
    Groetjes, ook van ad, Ellen en Bruno.. En succes weer morgen!

  • 09 Mei 2015 - 10:08

    Netty&Alfons:

    Hoi Jos goed bezig met al die wind en regen. Wat een tempo je schiet al lekker op.
    Ik zie dat je nu in Nierstein bent, heb je nog genoten van de plaatselijke wijn en het klokkenspel. We waren afgelopen week aan het fietsen in België dus we herkennen de forse tegenwind maar ook de verbrande delen.
    Groetjes Netty en Alfons


  • 09 Mei 2015 - 16:42

    Ria:

    Ha broer

    Zo nu heb je heerlijk weer. Ik zit hier in een dikke trui, beetje onzin, maar van 25 graden Celsius naar 15 geeft een gevoelstemperatuur van 5 graden, ik loop te rillen. Met al jouw inspanningen denk je vast ' Ria is nog steeds een koukleum , en dat klopt. Sommige zaken veranderen niet in het leven. Het warme weer komt er ook hier aan, las ik, dan wordt het voor jou vast nog warmer. Ik moedig je in gedachten elke dag even aan. In de Ardennen zal ik je bijpraten, natuurlijk na jouw heroïsche avonturen , over de musea in NYC .
    Go brother Go.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jos

Actief sinds 03 April 2012
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 45133

Voorgaande reizen:

29 April 2018 - 31 Mei 2018

Camino de Norte & retour Cantabria route

03 Mei 2015 - 31 Mei 2015

Fietstocht naar Rome

01 Mei 2012 - 30 November -0001

Fietstocht naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: