De tweede dag - Reisverslag uit Beesel, Nederland van Jos Geerse - WaarBenJij.nu De tweede dag - Reisverslag uit Beesel, Nederland van Jos Geerse - WaarBenJij.nu

De tweede dag

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

05 Mei 2015 | Nederland, Beesel

Ik heb inmiddels al twee keer een verslag proberen te plaatsen maar iets ging mis. Wel heb ik wat fotos van vandaag geplaatst.
Zo mooi als het gisteren was zo slecht was het vandaag. De hele dag tegen een stormachtige wind opgebokst. 10 kmu was geen uitzondering. Soms waaide ik gewoon naar de andere kant van de weg, geen houden aan. Dus lang gefietst en weing voortgang hopelijk morgen beter. Met de regen viel'het wel'mee wat miezer af en toe en 2 ijskoude douches tijdens een onweersbui. De route liep grotendeels langs de Maas maar ik had weinig oog voor de omgeving vandaag vechten tegen de wind Ik zit nu op een camping in Beesel tussen Venlo en Roermond. Helaas was de trekkershut niet beschikbaar dus heb ik mijn tentje weer opgezet. Ik vrees dan mijn fijne Exped luchtbed poreus is geworden want hij loopt langzaam leeg. Morgen weer verder het zonnetje schijnt nu weer volop.

  • 05 Mei 2015 - 20:04

    Jen:

    Ha Jos,

    Het zat je dus niet mee vandaag.jammer.Dan kun je inderdaad niet van de natuur genieten. Hier ook echt storm en een hevige bui vanmorgen. Stond heel wat blank in Middelburg. Vanmiddag gelukkig droog.
    Pech dat de hut bezet was. Succes met je luchtbed en we hopen morgen weer een mooie tocht!
    Groetjes Dirk en Jen

  • 05 Mei 2015 - 20:11

    Ad En Hannie:

    Ai Jos, dat viel dus een beetje tegen vandaag! En dan ook nog op een leeg luchtbedje slapen vanavond! Nou ja, hopen maar dat je morgen toch uitgerust aan de volgende etappe kunt beginnen! Veel succes ! Groetjes van ons

  • 06 Mei 2015 - 19:00

    Jeanette:

    Hallo Jos, het valt zo te lezen nog niet mee. Op de golfbaan was het niet veel beter. Wat een wind. En het water komt met emmers uit de lucht. Dus snel naar Bogey's voor een drankje. Veel sterkte nog op je lange reis. Ik zal duimen voor een zonnetje! Groeten, Jeanette.

  • 06 Mei 2015 - 22:46

    Tineke:

    Nou sterkte, ik heb vanmiddag 25 km. gelopen en werd bij Wemeldinge overvallen door een bui, maar ik mag vanavond lekker in m.n eigen bed, het waait hier ook nog steeds erg hard. groetjes Tineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jos

Actief sinds 03 April 2012
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 45136

Voorgaande reizen:

29 April 2018 - 31 Mei 2018

Camino de Norte & retour Cantabria route

03 Mei 2015 - 31 Mei 2015

Fietstocht naar Rome

01 Mei 2012 - 30 November -0001

Fietstocht naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: