Dag 11 - Reisverslag uit Beynac-et-Cazenac, Frankrijk van Jos Geerse - WaarBenJij.nu Dag 11 - Reisverslag uit Beynac-et-Cazenac, Frankrijk van Jos Geerse - WaarBenJij.nu

Dag 11

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

10 Mei 2018 | Frankrijk, Beynac-et-Cazenac

Op tijd vertrokken uit Bergerac. Mijn leuke plek op de camping werd verstoord door een Belg die zijn caravan bijna boven op mijn tent had gezet, terwijl er overal plenty ruimte was. Bovendien had ik gisteren Bergerac ook wel zo’n beetje bekeken. Overigens prima gegeten daar, zoals eigenlijk tot nu toe steeds behoudens gisteren dan. Ik geloof wel dat de eenden op moeten want het is overal canard op het menu. Gelukkig houd ik daarvan. Het stuk tot Lalinde was vrij saai, maar daarna werd het mooi. Fijne weggetjes af en toe een klimmetje, en leuke dorpen om even rond te dwalen, zoals Limeuil en nu Beynac et Cazenac. Het blijft bewolkt en fris er viel zelfs wat regen, gelukkig nadat ik mij geïnstalleerd had. Mijn plan is nu om langs de Dordogne tot Aurillac te fietsen en dan terug naar de auto. Dat zou dan ergens midden volgende week zijn. Helaas geeft het weerbericht voor morgen nog droog en zelfs warm. Daarna 3 regendagen maar eens zien hoe zich dat ontwikkeld.

  • 10 Mei 2018 - 18:31

    Ria:

    Ha broer

    Het lijkt wel prettig zo elke dag verzinnen welke kant je opgaat.
    Fijne dag morgen!

    Hartelijke groet

    Ria

  • 10 Mei 2018 - 19:49

    Greet :

    Ha broer, fijn dat het weer beter gaat. Wat heb je toch rare camping gasten, caravan boven op je tent. In Noorwegen hadden we een Duitser die bijna tegen ons aan stond. Groot gezin ook nog aso gedrag
    Hoe gaat het met de blaar? Helpen de 2 broeken. Vandaag ook gefietst, hier wel veel wind.
    Ik wens je nog mooie routes en weinig regen.
    Groetjes Greet

  • 11 Mei 2018 - 13:15

    André Mondeel:

    Hoi Jos.

    Het zal je toch gebeuren. Dal heb je en leuke stek ,en dan wordt je weer wreed verstoord .
    Het zal weer eens géén Belg zijn. (afkorting van Belg : Ben erg lomp geboren.)Weet je
    trouwens hoeveel Belgenmoppen er wel niet zijn? Antwoord : Geen enkele, ze zijn allemaal
    waar .Hopelijk komt dit je humeur ten goede. Jos ,een fijne dag nog verder.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jos

Actief sinds 03 April 2012
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 45140

Voorgaande reizen:

29 April 2018 - 31 Mei 2018

Camino de Norte & retour Cantabria route

03 Mei 2015 - 31 Mei 2015

Fietstocht naar Rome

01 Mei 2012 - 30 November -0001

Fietstocht naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: