Dag 10 - Reisverslag uit Bergerac, Frankrijk van Jos Geerse - WaarBenJij.nu Dag 10 - Reisverslag uit Bergerac, Frankrijk van Jos Geerse - WaarBenJij.nu

Dag 10

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

09 Mei 2018 | Frankrijk, Bergerac

Inmiddels zit ik op de camping in Bergerac. Gisteren een teleurstelling met het eten. Het enige restaurant dat open was en waar ik eerst een biertje dronk had lamskoteletten op het menu dat leek mij wel wat. Toen ik later terugkeerde om te eten was ook dat restaurant gesloten. Op loopafstand niks te krijgen en fietsen had ik al genoeg gedaan. Dus in de avondwinkel worst, kaas en wijn gekocht en daarmee de maag gevuld. Vanochtend via de D11 naar Branne gereden. Mooi rustig glooiend weggetje tussen de vele wijngaarden. Daarna langs de Dordogne tot Bergerac. Meest vlak maar door een wegversperring toch nog een paar flinke klimmetjes. Bergerac heeft een leuk oud stadsdeel waar straks zeker wat te eten zal zijn. Ik moet ook nog even nadenken over mijn verdere plannen. Op De camping staan vooral campers een enkele caravan en twee tentjes, die van mij en die van een motorrijder.

  • 09 Mei 2018 - 18:56

    Hannie:

    Hoi Jos, wij zitten momenteel ook in een oud historisch stadsdeel, in Angoulême, niet eens zo ver bij jou vandaan! Nu nog even in een café, zo op zoek naar een eettentje! Zo te zien moet dat wel lukken!
    Blijf je daar nog wat rondfietsen?
    Veel plezier nog,
    Groetjes Ad en hannie

  • 09 Mei 2018 - 19:43

    Michel Vd Graaf:

    Vervekend is dat om niet de gewenste maaltijd te kunnen verorberen na een dag koolhydraten verbranden.
    Misschien volgende trip kookstelletje met potten en pannen.

    Veel fietsplezier en een mooi trip gewenst.

  • 10 Mei 2018 - 09:54

    Zwager André:

    Hoi Jos.

    Dat is inderdaad vervelend zeg ,als je wilt gaan eten ,en de tent is gesloten.
    Misschien een idee om onderweg bij een boer wat groenten, bijv. tomaten of
    komkommer te halen. dan kun je altijd nog een rauwkost maken .Maar er
    dienen zich nog best wel wat eet gelegenheden voor je aan. Dat komt vast wel
    goed met onze Jos. Hopelijk heb je prima weer. Dat maakt veel goed. Hier in
    Middelburg is het momenteel een graad of16.,maar nog wel droog. De meeste
    neerslag lijkt aan zeeland voorbij te trekken .gelukkig maar ,want ik heb ook
    3 weken vrij. (wat senioren dagen opmaken.) Jos ,Ik wens jou nog een hele
    mooie vakantie .Geniet ervan, en nog een goede reis verder.

    groetjes van André

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jos

Actief sinds 03 April 2012
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 45140

Voorgaande reizen:

29 April 2018 - 31 Mei 2018

Camino de Norte & retour Cantabria route

03 Mei 2015 - 31 Mei 2015

Fietstocht naar Rome

01 Mei 2012 - 30 November -0001

Fietstocht naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: