Dag 5 - Reisverslag uit Montfort-en-Chalosse, Frankrijk van Jos Geerse - WaarBenJij.nu Dag 5 - Reisverslag uit Montfort-en-Chalosse, Frankrijk van Jos Geerse - WaarBenJij.nu

Dag 5

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

04 Mei 2018 | Frankrijk, Montfort-en-Chalosse

Ik ben weer terug in St Jean de Luz. Ik heb opgegeven om de geplande tocht te maken. Dat heeft meerdere redenen, de van internet gehaalde Garmin route voor de Camino del Norte werkt niet goed, als ik vervolgens probeer om van stad naar stad te rijden op de Garmin gaat dat over voor mij onberijdbare wegen. Als je hoofdroute volgt op borden moet je over te drukke wegen, zelfs dan zijn de hellingen voor mij amper te verteren. Last but not least heb ik op mijn ene bil een pijnlijke blaar en de andere is niet veel beter. Dus vlak voor SAN Sebastián het besluit genomen terug te gaan. Morgen een rustdag en bedenken hoe ik verder ga. Ik heb wel eens gehoord dat twee fietsbroeken over elkaar in dit soort situaties kan helpen, dus dat ga ik dan maar eens proberen. In korte etappes terug naar Saint Cyprien, misschien nog een beetje langs de Dordogne en dan maar weer op huis aan.

  • 04 Mei 2018 - 18:30

    Kees En Bep:

    Hoi Jos,
    Heel jammer voor jou dat je terug moet maar beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.
    Een goede terugreis gewenst. Hopelijk zonder pijn.
    Groetjes van Kees en Bep

  • 04 Mei 2018 - 19:34

    Vera:

    Hoi Jos,
    Jammer dat de 'techniek' je zo in de steek laat.
    Blaren zijn zeer pijnlijk, heb ze regelmatig op mijn ene hiel.
    Oplossing? Rust, zodra er weer 'wrijving' komt, speelt het weer op.

    Dus zou zeggen, ga morgen lekker Bevrijdingsdag vieren!

    t Beste ermee
    Vera

  • 04 Mei 2018 - 20:37

    Jen:

    Ha Jos,

    Dat is heel jammer dat je nu al op moet geven. Zou zeker een dag of misschien 2 rust houden.
    Succes er mee en sterkte met de blaren!

    Groetjes Dirk en Jen


  • 04 Mei 2018 - 23:08

    Hannie:

    Gut Jos, jou kennende moet dat voor jou een lastig besluit geweest zijn! Balen zeg, maar op deze manier is er ook geen lol aan! Eerst maar een paar dagen beetje relaxen voor je weer op de fiets stapt!
    Maar succes in ieder geval met de terugreis!

    Groetjes Ad en hannie

  • 05 Mei 2018 - 00:17

    Ria Geerse:

    He broer

    Wel respect voor je besluit. Stoppen ligt niet in onze aard, dan is het gewoon dapper.
    Fijne Dag morgen!

    Ria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jos

Actief sinds 03 April 2012
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 45140

Voorgaande reizen:

29 April 2018 - 31 Mei 2018

Camino de Norte & retour Cantabria route

03 Mei 2015 - 31 Mei 2015

Fietstocht naar Rome

01 Mei 2012 - 30 November -0001

Fietstocht naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: