Dag 7 - Reisverslag uit Vieux-Boucau-les-Bains, Frankrijk van Jos Geerse - WaarBenJij.nu Dag 7 - Reisverslag uit Vieux-Boucau-les-Bains, Frankrijk van Jos Geerse - WaarBenJij.nu

Dag 7

Blijf op de hoogte en volg Jos

06 Mei 2018 | Frankrijk, Vieux-Boucau-les-Bains

Na de rustdag vandaag weer vertrokken. Het is vandaag prachtig weer. Ik rijd door Les Landes richting Noorden. Het stuk tot Hossegor is saai en druk. Sightseeing gedaan in Cap Breton en Hossegor. Het wemelt hier van de surfers maar of de golven zijn niet goed genoeg of er zijn er maar erg weinig die het echt kunnen..na Hossegor wordt het ineens rustig en krijgen we zowaar een mooi fietspad. Een plekje op een camping gezocht ik sleep tenslotte niet voor niks al die spullen mee. Na me geïnstalleerd te hebben een wandeling over het strand gemaakt. De camping is net achter de duinen op 300 meter van het strand. Dat zijn echt prachtige stranden hier. Fietsen is hier prima te doen het terrein golft wat maar dr hellingen zijn goed te doen. Vandaag met twee fietsbroeken overelkaar gefietst en dat valt niet tegen. Morgen schijnt het weer zulk mooi weer te zijn dus ik ben positief gestemd.

• 06 Mei 2018 - 21:14

Hannie:

Klinkt goed Jos, lekker dagje dus! Mooie stranden toch daar hè? Altijd goeie golven. Prachtig!
    Morgen dus maar weer die 2 broeken over elkaar aan ! Succes én plezier morgen.
    Groetjes Ad en hannie

• 06 Mei 2018 - 22:55

Jen:

Dat zijn weer betere geluiden Jos! Fijn dat het prachtig weer is nu. Wij hebben er ook weer van genoten vandaag, gewandeld, gefietst en Dirk paard gereden op Schouwen met Petra.
    Leuk dat je weer op een camping zit. En heerlijk vlak bij de zee.
    Morgen weer een fijne tocht !
    Groetjes Jen