Dag 1 - Reisverslag uit Eymet, Frankrijk van Jos Geerse - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Eymet, Frankrijk van Jos Geerse - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

30 April 2018 | Frankrijk, Eymet

Gisteren tot Orleans gekomen. Vanaf Gouda tot daar alleen maar regen. Daar hoteletje genomen, vanmorgen naar de Dordogne. In Saint Cyprien stond Robin op mij te wachten, omdat de route naar het huis van zijn ouders te moeilijk uit te leggen was. En dat klopt ook wel ik hoop dat ik het tracks weer terug kan vinden. Ze wonen daar prachtig maar wel erg afgezonderd. Nadat ik mijn fiets plus bagage in orde had gemaakt, werd ik uitgenodigd voor de thee. Aardige gastvrije mensen die daar al 18 jaar wonen. Rond 3 uur op de fiets gestapt en na 500 meter weer terug want gelukkig ontdekte ik min of meer op tijd dat mijn telefoon nog in de auto lag. Inmiddels los was het ook droog na bijna weer de hele weg regen. Stukje gefietst tot het weer begon te regenen en het is ook nog koud. Onderweg gaf de Garmin de geest dus kaart aangeschaft en route uitgepuzzeld. Dat kost veel tijd. Nu in een oud hoteletje afwachten of het morgen echt beter wordt. Garmin lijkt intussen er weer zin in te hebben. De eerste heuvels geven nou niet het gevoel dat de conditie op peil is. Afwachten maar.

  • 30 April 2018 - 19:46

    Jen:

    Dat was geen goed begin Jos, het lijkt eerder herfst als voorjaar momenteel.
    Maar het wordt beter, 20-23 graden. Gelukkig dat je op tijd ontdekte dat je je telefoon niet had.
    Het zal met jouw conditie wel los lopen denk ik. Succes met de heuvels!

  • 01 Mei 2018 - 08:34

    Edwin Prinse:

    Jos je lijkt niet allen gek, je bent het ook! Maar succes met je kaart in de kou en de regen!

  • 01 Mei 2018 - 09:21

    Monique:

    Veel plezier Jos!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jos

Actief sinds 03 April 2012
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 45140

Voorgaande reizen:

29 April 2018 - 31 Mei 2018

Camino de Norte & retour Cantabria route

03 Mei 2015 - 31 Mei 2015

Fietstocht naar Rome

01 Mei 2012 - 30 November -0001

Fietstocht naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: