Dag 23 - Reisverslag uit Trevignano Romano, Italië van Jos Geerse - WaarBenJij.nu Dag 23 - Reisverslag uit Trevignano Romano, Italië van Jos Geerse - WaarBenJij.nu

Dag 23

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

26 Mei 2015 | Italië, Trevignano Romano

Vandaag even heen en weer naar Rome dacht ik. Geen bagage mee te slepen want dat kan ik in mijn hut achterlaten dus simpel tochtje. Uiteindelijk viel dat best nog tegen ook dit laatste stuk is het best heuvelachtig tot je bij hè t fietspad langs de Tiber komt voor de laatse 20 km. Bij de St Pieter aangekomen twee Nederlanders ontmoet die ook net het verplicht foto moment achter de rug hadden. Zij hebben de foto van mij op het plein gemaakt, dus weer geen selfie. Ik wilde in Rome lunchen in een tentje waar we in de kerstvakantie zo prima hadden gegeten maar kon het niet vinden, en mijn spotted by locals werkte niet. Teleurgesteld begon ik aan de terugweg tot ik bij een tentje kwam waar ze porchetta aanboden en waar ik dus genoten heb van een prima versie van dat gerecht. Op de terugtocht werd ik overvallen door een enorme onweersbui en slim als ik ben had ik geen regenkleding meegenomen want in Italië is het immers altijd mooi weer. Na een tijd geschuild te hebben voor de ergste bui weer verder getrokken en kwam ik hier verkleumd en nat aan. Wat een uitvinding is dan een warme douche. Inmiddels is het weer droog en ben ik weer warm. Morgen ga ik een kunstenaarsdorp hier niet ver vandaan bezoeken en misschien even het meer rond fietsen. Tot morgen

  • 26 Mei 2015 - 21:29

    Greet:

    Gefeliciteerd met het behalen van je doel. Na al dat lekkere eten moet je er maar een nat pak op de koop toe n emen. Ga nog even lekker genieten met hopenlijk een zonnetje. Hier was het vanmiddag heerlijk.
    Groetjes Greet

  • 26 Mei 2015 - 22:46

    Kees En Bep:

    Gefeliciteerd Jos, je hebt het weer gehaald al was het niet altijd gemakkelijk.
    Geniet van de nog resterende tijd!
    Je hebt vast weer goede ideeën opgedaan voor een lekkere maaltijd thuis.
    Groet, Kees en Bep

  • 26 Mei 2015 - 22:49

    Ien:

    bravo. Ik had het natuurlijk wel verwacht maar het was toch aardig afzien met wind, regen en pieken en dalen. Gelukkig heb je ook leuke dingen meegemaakt en geniet nog even in Rome.
    Bedankt iedereen voor de reacties. Heb ze met plezier gelezen.
    Tot donderdag.
    P.S kruiswijk op kop in bergklassement. Was weer tweede vandaag.
    Liefs ien

  • 26 Mei 2015 - 23:09

    Jaco:

    Fout Ien, Geerse heeft het bergklassement gewonnen! Niks Kruiswijk! Gefeliciteerd Jos!
    Groet, Jaco

  • 26 Mei 2015 - 23:11

    Jan Den Hartog:

    Beste Jos,

    Gefeliciteerd, geweldige prestatie.
    Ik ga morgen t/m a. s Maandag met de Rolls naar Sauerland.
    Tot spoedig ziens,
    Aafke en Jan.

  • 26 Mei 2015 - 23:13

    Vera:

    Hoi jos,
    gefeliciteerd, had er geen moment aan getwijfeld dat je t niet zou halen.
    diep respect voor je.
    wat is t volgende doel?
    gr. Van ons

  • 26 Mei 2015 - 23:36

    Hannie:

    Hoera!!!je hebt het gehaald!! Chapeau Jos.
    Ga jij nou morgen maar lekker rondstruinen in dat kunstenaarsdorp , en ook nog een rondje om het meer fietsen??? Heb je nog niet genoeg gefietst de afgelopen weken?? Of ben je er helemaal aan verslaafd geraakt?
    Nou, geniet er nog maar even van , donderdag ben je weer terug in dat vlakke land hier! Ook fijn hoor!
    Groeten Ad en Han

  • 27 Mei 2015 - 07:01

    Mo:

    Goedemorgen Jos,

    Gefeliciteerd! Knap hoor! Genietze

    Groetjes,
    Mo

  • 27 Mei 2015 - 08:55

    Alfons En Netty:

    Hoi Jos, proficiat met je prestatie, het behalen van Rome. Het is onderhand wel een echte pelgrimstocht geworden.
    Groet Netty en Alfons

  • 27 Mei 2015 - 09:22

    Ria Geerse:

    Ha Jos

    Van harte! Wat een prestatie weer. Fijne vrije dag vandaag en goede reis morgen terug.Ik zou nog even in Rome blijven, want na donderdag wordt het weer hier minder. Gelukkig, want mijn moestuin snakt naar water.
    Wat wordt je nieuwe doel? Drie weken luieren? Een boek per dag lezen? Naar Jeruzalem fietsen?

    Groet Ria

  • 27 Mei 2015 - 17:25

    Jen:

    Proficiat Jos! Geweldige prestatie,petje af!
    Fijne avond nog en een goeie thuisreis! Waar het nog steeds heerlijk weer is.
    Groetjes Jen

  • 27 Mei 2015 - 22:22

    Martyn:

    Hoi Jos,

    Chapeau!! Topprestatie weer :). Geniet nog even van Rome en een goeie terugvlucht!

    Groetjes,
    Martyn en Yvon

  • 28 Mei 2015 - 23:59

    Nardo:

    Geweldig Jos, Proficiat!
    Geniet ervan en een goede thuisreis want die blijft altijd de mooist zei een oud collega altijd!
    Groeten Nardo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jos

Actief sinds 03 April 2012
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 45069

Voorgaande reizen:

29 April 2018 - 31 Mei 2018

Camino de Norte & retour Cantabria route

03 Mei 2015 - 31 Mei 2015

Fietstocht naar Rome

01 Mei 2012 - 30 November -0001

Fietstocht naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: