Dag 6 - Reisverslag uit Lingenfeld, Duitsland van Jos Geerse - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit Lingenfeld, Duitsland van Jos Geerse - WaarBenJij.nu

Dag 6

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

09 Mei 2015 | Duitsland, Lingenfeld

Dit keer een wisselende dag. Vanochtend zwaar bewolkt en het zag er af en toe regenachtig uit, maar het is de hele dag droog gebleven. Van de wind krijg ik een deja vue het lijkt hier af en toe op de rit door de Champagne van de vorige reis. Vanmiddag werd het weer korte mouwtjes weer en mijn hoofd gloeit ik weet niet of het van de zon is of van de wind. Ik sta inmiddels op een enorme camping aan een meer bij Reilingen. Voor het eerst aan de Oostkant van de Rijn, die ben ik bij Speyer overgestoken. Vandaag twee dommen bezocht eerst in Worms en daarna in Speyer. Mijn hotel van gisteren was geloof ik niet helemaal op fietsers ingericht, de kleinste auto in de parking was een BMW 5 serie. Maar wat een super ontbijt, lekker zo,n vers gebekken eitje dat is nog eens wat anders dan die gele prut die uren in zo,n bak staat. Hulde. Vandaag we vaak de weg kwijt geweest of er is iets mis met de route of mijn interene GPS is dolgedraaid. Gelukkig helpt de iphone en behulpzame Oosterburen. Mijn Schnitzel wordt geserveerd dus ik stop ermee, tot morgen

  • 09 Mei 2015 - 23:42

    Jen:

    Ha Jos,

    Gelukkig dat het toch droog gebleven is vandaag, hier vanmiddag nog even regen gehad, niet lang. Ook hier veel wind vandaag. Morgen wordt het een mooie lentedag zeggen ze.
    Je bent lekker cultureel bezig geweest. Je hotel was vast wel 4 sterren als ik het zo eens lees. Lekker hoor,je mag jezelf toch ook wel eens verwennen met zo'n prima ontbijt na al die inspanningen. Dan kun je er weer lekker tegen aan. Blij dat wij niet de enigen zijn die nogal eens verkeerd rijden, ondanks de Tom-Tom,haha.
    Wij hebben gister gezellig met de kinderen gebarbequed op een camping in Serooskerke. Martyn en Yvon zitten daar dit weekend. Goed getroffen met het weer.
    Voor morgen weer veel fietsplezier! We lezen het wel. Groetjes van ons.

  • 10 Mei 2015 - 09:28

    Hannie :

    Hoi Jos, geen rustdag voor jou vandaag? Je bent alweer een eind opgeschoten! Hopelijk vandaag lekker fietsweer! Dat maakt het toch allemaal een stuk aangenamer. Leuk dat je tussendoor ook nog tijd hebt voor wat cultuur! Maar ja, dat hoort ook bij jou. Jij zoekt dat natuurlijk ook op!
    Wij gisteravond naar real Madrid- Valencia geweest! Wat een leuke ervaring,voor t eerst van m'n leven in een voetbalstadion en hier gaan 82.000 mensen in! En geen stoel onbezet! Geweldig! Nu lekker nog een dag hier bij 31 graden!
    Succes ev veel plezier gewenst Jos! Groetjes ad en Han

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jos

Actief sinds 03 April 2012
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 45072

Voorgaande reizen:

29 April 2018 - 31 Mei 2018

Camino de Norte & retour Cantabria route

03 Mei 2015 - 31 Mei 2015

Fietstocht naar Rome

01 Mei 2012 - 30 November -0001

Fietstocht naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: