De derde dag - Reisverslag uit Tolbiac, Duitsland van Jos Geerse - WaarBenJij.nu De derde dag - Reisverslag uit Tolbiac, Duitsland van Jos Geerse - WaarBenJij.nu

De derde dag

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

06 Mei 2015 | Duitsland, Tolbiac

Wat een dag was dit. Allereerst was de wind nog steeds vergelijkbaar met gisteren. Nu gelukkig niet altijd tegen maar wel vaak. De route loopt een groot deel over onverharde wegen langs de Ruhr, je zou zeggen gemakkelijk maar ik ben hem helaas een paar keer kwijt geraakt, Ik heb veel kilometer op de teller maar hoeveel kilometers ik echt op de route gemaakt heb weet ik zo niet. Gelukkig was het bijna de hele dag droog en toen het hard regende stond ik onder een viaduct wel koud trouwens rond de 11 graden maar het lijkt beter te worden, als dan ook die wind maar weggaat dat vind ik belangrijker. Lang naar een hotel gezocht vanaf Duren wat toch een grote stad is, alles vol vanwege een beurs en ook in alle dorpen eromheen niks, Uiteindelijk doorgefietst naar Zulpich waar het enige hotel ook vol zat. Omdat ik aan het eind van mijn latijn was sta ik nu als wildkampeerder op een camperplaats. Wel goed ggeten in het volle hotel. Morgen weer verder.

  • 06 Mei 2015 - 22:08

    Greet:

    Ha dei Jos het zit nog niet mee, maar wie weet, het waait hier ook erg hard. Wim is zelf met de auto naar Wilco gegaan. Weer hagelbui vandaag. Maar houd moed ze geven beter weer af.
    Mooie foto's heb je gemaakt. Waarom kies je een onverhard pad. Ik ga nog geloven dat je aan zelfkastijding gaat doen. Leuk om via jou ook wat van Ria te lezen.
    Slaap lekker in je tentje en voor morgen zal ik duimen voor beter weer!
    Groetjes Wim en Greet

  • 06 Mei 2015 - 22:25

    Ad En Hannie,:

    Nou, dat klinkt idd niet als een gezellig fietstochtje! Gelukkig heb je nog wel wat mooie foto' s kunnen maken! Balen zeg dat er in al die hotels geen plaats was voor een eenzame zwoegende fietser! Hoop dat je lekker kunt slapen in je tentje vannacht ! Succes voor morgen! Groetjes ad en Han

  • 06 Mei 2015 - 22:51

    Kees En Bep:

    Hoi Jos, Tsjonge, dat valt niet mee met al die wind en een onverhard pad. Dan ook nog geen slaapruimte kunnen vinden, pech hoor.
    We hopen dat het snel verbeterd. Bedankt voor de mooie foto's.
    Groetjes, Kees en Bep

  • 07 Mei 2015 - 09:04

    Coby :

    Ha Jos, jammer van de wind! Maar hij gaat weer draaien! Dus misschien de komende dagen wat meer wind in de rug. Geniet intussen maar van het feit dat je dit kunt doen. Ik heb behoorlijk bewondering voor je conditie . Groet Coby

  • 08 Mei 2015 - 13:49

    Carolien Hogg:

    Het zit niet mee met het weer. Volgens mij heb je een paar keer op je hoofd gestaan of op je zij gelegen zo aan de foto's te zien. goede reis verder.
    Carolien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jos

Actief sinds 03 April 2012
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 45086

Voorgaande reizen:

29 April 2018 - 31 Mei 2018

Camino de Norte & retour Cantabria route

03 Mei 2015 - 31 Mei 2015

Fietstocht naar Rome

01 Mei 2012 - 30 November -0001

Fietstocht naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: